بالاترین سطح شاخص «رضایتمندی از دستگاههای اجرایی» برای بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایتمندی از دستگاههای اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.
رویداد۲۴ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامهای به مدیرعامل این بانک با اشاره به اجرای مفاده ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی قانون مزبور (موضوع سنجش میزان رضایتمندی از دستگاههای اجرایی)، اعلام کرد که این بانک توانسته در بالاترین سطح میزان رضایتمندی قرار بگیرد.
امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی ۹۷ از ۱۰۰ است.
اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخصهایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.
امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی ۹۷ از ۱۰۰ است.
اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخصهایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.