قائممقام مدیرعامل سایپا خبرداد:
تحویل محصولات سایپا در سال ۹۸ از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشت
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از تحویل ۳۰۰ هزار خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: با تلاش تیم مدیریتی و همت کارکنان گروه سایپا در جهت افزایش و رونق تولید، روند تحویل خودروهای ثبتنامی قابل تولید به مشتریان با سرعت در حال پیگیری است.
رویداد۲۴ مجید باقری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: پس از اتمام تعهدات برجای مانده از سال ۹۷، تحویل خودروهای معوق مربوط به طرحهای پیشفروش و فروش فوری و اعتباری سال جاری در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تسریع در تکمیل خودروهای کف کارخانه و همچنین اجرای برنامه تولید عبور مستقیم، در حال حاضر و به صورت روزانه، تحویل خودروهای مشتریان توسط سایپا از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشته و همچنان با سرعت بیشتری دنبال میشود.
وی پیشبینی کرد در ماههای آتی باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تولید محصولات، سرعت پاسخگویی به تعهدات معوق افزایش یابد.
قائممقام مدیرعامل سایپا یادآور شد: سایپا انواع خودروهای قابل عرضه را در طرحهای جایگزینی محصولات غیرقابل تولید، با شرایط متنوع در اختیار مشتریان گذاشته تا از این طریق تعهدات خود را نیز تحت پوشش قرار دهد.
به گفته باقری طرحهای پیشفروش و فروش فوری و اعتباری محصولات سایپا با هدف کنترل بازار و پاسخگویی به تقاضای موجود نیز بهعنوان یک روش مؤثر برای مقابله با واسطهگری و با هدف تنظیم بازار و کاهش التهابات در این بخش، ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: با توجه به تسریع در تکمیل خودروهای کف کارخانه و همچنین اجرای برنامه تولید عبور مستقیم، در حال حاضر و به صورت روزانه، تحویل خودروهای مشتریان توسط سایپا از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشته و همچنان با سرعت بیشتری دنبال میشود.
وی پیشبینی کرد در ماههای آتی باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تولید محصولات، سرعت پاسخگویی به تعهدات معوق افزایش یابد.
قائممقام مدیرعامل سایپا یادآور شد: سایپا انواع خودروهای قابل عرضه را در طرحهای جایگزینی محصولات غیرقابل تولید، با شرایط متنوع در اختیار مشتریان گذاشته تا از این طریق تعهدات خود را نیز تحت پوشش قرار دهد.
به گفته باقری طرحهای پیشفروش و فروش فوری و اعتباری محصولات سایپا با هدف کنترل بازار و پاسخگویی به تقاضای موجود نیز بهعنوان یک روش مؤثر برای مقابله با واسطهگری و با هدف تنظیم بازار و کاهش التهابات در این بخش، ادامه خواهد یافت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط