تحقق رضایت مندی مشتریان با استقرار سیستم "فناوری اطلاعاتمحور"
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، معاون فناوری اطلاعات شرکت با بیان اینکه مکانیزاسیون فرایندها، ارائه گزارشها در بخشهای مختلف ستادی، تجمیع نیازمندیها و rfpهای معاونتهای مختلف در سال ۹۹ به صورت کامل انجام شده، اعلام کرد: دسترسی ۲۴ ساعته کارکنان و مشتریان، پایدارسازی و بهینه سازی زیرساختهای مراکز داده، دسترسی سرورها و تجهیزات مورد نیاز و میزبانی مراکز داده، مجموعا بهترین رضایت مندی مشتریان را به دست میدهد.
وی افزود: سیستمهای مورد نیاز سازمان، سیستم جامع زنجیره تامین، نهایی سازی فازهای مطالعاتی و کدینگ کالاها، انجام شده و در سال جاری این سیستم به صورت کامل به بهره برداری میرسد.
معاون فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان ساخت: مجموعه فعالیتهای شرکت مخابرات ایران در بخش فناوری اطلاعات با توجه به برنامههای سازمانی و نیاز روز، در سال گذشته و امسال به بلوغ بیشتری رسیده است و با انجام و اجرای برنامههای کشوری این حوزه، کل کشور از یک سیستم متمرکز زنجیره تامین و سیستم مدیریت متمرکز پروژه برخوردار میشوند که با توجه به نیازسنجیهای مختلف، میتوان برنامههای کشوری برای تمام کارکنان تحت پوشش این سیستم یکپارچه فناوری اطلاعات انجام داد.
مهندس کمیلی زاده با اشاره به همه گیری بیماری کرونا و فعالیتهای مربوط به این همه گیری در حوزه فناوری اطلاعات گفت: با توجه به نیاز کارکنان در حوزه مربوط به دورکاری، توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و دسترسی ریموت را در دستور کار قرار داده ایم که ایجاد دسترسی فعالیت برای کارکنان به صورت دورکاری و تامین تمام ابزارها و لوازم به صورت کاملا غیرحضوری از جمله دستاوردهای مهم اجرا شده شرکت در ماههای اخیر بوده است.