حمودزاده در جلسه با مرکز بازرسی: رضایتمندی مشتریان، خاکریز مخابرات برای توسعه خواهد بود
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده، با حضور در جلسهای با مدیران مرکز بازرسی و نظارت شرکت در سراسر کشور، روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ضمن اعلام مطلب بالا، اظهار داشت: فناوری هاو تجهیزات موجود در مخابرات ایران، قدیمی ست و باید برای به روزرسانی آنها هزینه شود. زیرا که راهبردهای جدید باید متاثر از فناوریهای جدید و نو باشد.
وی به استانداردهای بازرسی در دنیا اشاره کرد و گفت: ارزیابی دانش و ادبیات راهبرد و برنامه شناسی، طرح ریزی وبرنامه ریزی، ارزیابی نحوه اجرا و عملیات و ارزیابی خروجیها و پیامدهای آن و بررسی آثار اجتماعی به عنوان چهار استاندارد برای بازرسی صحیح در هر سازمانی محسوب میشود که در نهایت نتیجه آن منجر به تحقق استانداردهای تاثیرگذار و رضایتمندی مشتری خواهد شد.
دکتر محمودزاده همچنین بر استفاده توامان آرمان گرایی و عملیات گرایی در سازمان تاکید کرد وی تاکید کرد: همه مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید بتوانند از ظرفیتهای خود و سازمان خود و نوآوریها استفاده کنند که اگر به موقع و درست استفاده نکنیم محکوم به عقب ماندگی هستیم.
در این جلسه همچنین مهندس فیضی، سرپرست مرکز بازرسی و نظارت با تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات به ارایه گزارشی از عملکرد مرکز بازرسی در چهار ماه گذشته پرداخت و در تشریح برنامه این حوزه گفت: برای بررسی مسایل و مشکلات مناطق بازدیدهای دورهای برای سال جاری در نظر گرفته شده که بصورت تیمهای تخصصی به مناطق مخابراتی اعزام و از تمامی حوزههای مورد ارزیابی قرار میگیرد و نتیجه آن برای رفع مشکلات به مدیران ارشد شرکت ارائه میشود.
در ادامه این جلسه نیز گزارشی از وضعیت و مشکلات مناطق توسط چند تن از روسای بازرسی مناطق به دکتر محمود زاده ارائه شد.