تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

گرامیداشت روز جهانی ارتباطات/ فناوری اطلاعات، موتور محرک توسعه و تحولات بنیادی در جوامع است

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات که همزمان با روز ارتباطات، ۲۷ اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان موتور محرک توسعه در جوامع پیشرفته برای افزایش دانایی و نوآوری اظهار داشت: توسعه ارتباطات موجب تحولات بنیادی در ارکان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع می‌شود.

گرامیداشت روز جهانی ارتباطات/ فناوری اطلاعات، موتور محرک توسعه و تحولات بنیادی در جوامع است

رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار کشورمان بی سیم چی‌های شهید دفاع مقدس الگو‌های جاودانه عرصه ارتباطات کشورند، افزود: لازم است این روز را به همه فعالان عرصه بزرگ ارتباطات کشور به ویژه همکاران عزیز شاغل و پیشکسوتان ارجمند مخابرات که بعد از یک عمر خدمت خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تبریک بگوییم.

مهندس دهناد افزود: وقوع انقلاب اطلاعات و ارتباطات در دهه‌های اخیر باعث شده است که عصر حاضر به نام عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده شود و درنتیجه امروزه هیچ یک از شئون کشور داری از شمول حوزه ارتباطات و مخابرات خارج نیست.

وی خاطرنشان کرد: اساس مدیریت جامعه و روابط مردم با مردم و مردم با حاکمیت فقط بر بستر‌های مخابراتی استوار است و مخابرات امروز پرچم دار اصلی عرصه ارتباطات کشور است؛ بنابراین به هر میزان برای تعالی مخابرات کشور قدم برداریم در واقع به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده ایم.

دهناد گفت: مجموعه مخابرات در حال حاضر به عنوان فرابخشی‌ترین نهاد و برخوردار از ظرفیتی بی بدیل و با وسیع‌ترین عرصه خدمت به پهنای کشور می‌تواند بیش از گذشته در خدمت رفاه ملت و حکمرانی خوب قرار گیرد. حمایت و رفع موانع مخابرات صرفاً توجه به یک سازمان و یا یک شرکت نیست بلکه توجه به توسعه پایدار کشور است.

وی افزود: تحقق این مهم الزاماتی دارد که مهم‌ترین آن ظرفیت شناسی است، یعنی هم خود مجموعه و هم سایر بهره‌مندان و بازیگران نسبت به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مخابراتی واقف شوند.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: حمایت از سرمایه انسانی و مشتریان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت گام مهم بعدی است و در این راستا به موازات گسترش مستمر ارتباطات باید سرمایه گذاری‌های جدید و متنوع با نیاز مخاطبان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید به معنای واقعی کلمه، قدر و منزلت نیروی انسانی متخصص، نجیب و کاربلد در مجموعه مخابرات را شناخته و خود را قدردان ایشان بدانیم، چراکه اصلی‌ترین سرمایه شرکت بوده و سهم و نقش اصلی را در توسعه و تعالی حوزه ارتباطات بر عهده دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما