بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانهها را پس گرفت
بانک ملی ایران در دوره مدیریت جدید و در پی توسعه تعاملات مثبت رسانهای، شکایات پیشین خود از رسانهها را پس گرفت.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی آغاز به کار مدیریت جدید در بانک و نیز دستور صریح مدیرعامل برای همراهی حداکثری با رسانهها به منظور کمک به پیشرفت اهداف دولت، دو مورد شکایت بانک از رسانهها که در دست پیگیری بود متوقف شد.
بانک ملی ایران دارای نگاه تعاملی با رسانه هاست و از این پس نیز به همین روند ادامه خواهد داد.
خبر های مرتبط