تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، معارفه شد

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، برگزار شد.

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، معارفه شد
رویداد۲۴ مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات‌مدیره و هیات عامل، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان، گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابط عمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان می‌شود.

وی افزود: روابط عمومی به دلیل ارتباط با رسانه‌ها، نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد. مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: پرداختن به ایده‌های نو و جذاب برای مخاطبان، بیان برنامه‌ها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه، از اهمیت بسزایی برخوردار است. سید مجتبی قدسی، سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم گفت: یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخورداری از نیروی انسانی با تجربه و متعهد به بانک است؛ با چنین پشتوانه‌ای می‌توان کار‌های بزرگی را به ثمر رساند.

وی افزود: بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد، از این رو اداره کل روابط عمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آن‌ها داشته باشد. مهدی سوهانیان رئیس سابق اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: دستاورد‌های این اداره برای انعکاس مطلوب عملکرد بانک، نتیجه کار تیمی و تلاش همه کارکنان روابط عمومی است. گفتنی است سید مجتبی قدسی، سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این در خبرگزاری مهر، مرکز آفرینش‌های هنری، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه رسانه‌ای آوین مدیا و مرکز هنری-رسانه‌ای نهضت دارای مسوولیت بوده و علاوه بر تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی و مستند‌سازی، مشاور ریاست سازمان زیباسازی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما