تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی

مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان خوزستان با مدیران عامل ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی

رویداد ۲۴|دکتر فرشید فرخ نژاد در بازدید از شرکت فولاد آتیه و شرکت‌های پتروشیمی اروند، فجر، کارون، مارون، بندر امام، تندگویان، رازی، فن آوران و لاله با اشاره به حمایت بانک از صنعت پتروشیمی کشور از سال‌های گذشته تاکنون و ارائه خدمات متنوع بانکی به این حوزه اظهار داشت: ارائه خدمات بانکداری جامع به شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در دستور کار ویژه بانک ملت قرار دارد.
وی با بیان قابلیت‌های بانک ملت در زمینه ارائه خدمات ارزی و تجربیات آن در تأمین مالی شرکت‌های پتروشیمی، از آمادگی کامل این بانک برای رفع نیاز‌های ارزی شرکت‌های فعال در این حوزه شامل گشایش اعتبارات اسنادی ارزی، صدور ضمانتنامه‌های ارزی و ... خبر داد.

دکترفرخ نژاد، بر لزوم ایجاد روابط بلندمدت با شرکت‌های بزرگ و اثرگذار تأکید کرد و افزود: بانک ملت در بسیاری از پروژه‌های بزرگ و ملی به ویژه در حوزه انرژی به صورت جدی تاثیرگذار بوده است و قطعا دانش و تخصص این بانک در این حوزه، به پیشبرد اهداف شرکت‌های پتروشیمی کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت پتروشیمی در رشد، توسعه تولید و اقتصاد کشور، اظهار امیدواری کرد که با توسعه سطح همکاری‌های بین بانک و پتروشیمی ها، بتوانند بیش از پیش به اهداف تعیین شده، از جمله رشد تولید و اشتغال جامه عمل بپوشانند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک ملت
نظرات شما