تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

لیستی از زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود| معرفی ۱۰ بازیگر زن جذاب

زیباترین بازیگر زن در جهان کیست؟ اگر از علاقه‌مندان به سینما باشید، حتماً تمایل دارید درباره بازیگران زن زیبا در سطح جهانی بیشتر بدانید. در این مقاله، به معرفی فهرستی از بازیگران زن جذاب و معروف جهان خواهیم پرداخت.

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

رویداد۲۴ | بار‌ها گفته شده که زیبایی مفهومی نسبی است و این موضوع واقعاً صحیح است. فردی که از نظر شما زیبا به نظر می‌رسد، ممکن است در نظر دیگری کاملاً عادی باشد و بالعکس. به همین دلیل، معیار‌های زیبایی به شدت وابسته به دیدگاه هر فرد، فرهنگ و استاندارد‌های اجتماعی است.

زیباترین بازیگر جهان کیست؟ با مطرح کردن این سؤال، احتمالاً نام‌های معروفی نظیر مرلین مونرو، آدری هپبورن، الیزابت تیلور و ویوین لی به ذهنتان خطور می‌کند. بدون شک، این هنرمندان در زمان خود از زیباترین‌ها بودند، اما حالا می‌خواهیم ببینیم که بازیگران زن جذاب و معروف امروز و در سال ۲۰۲۴ چه کسانی هستند.

۱. مونیکا بلوچی

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

مونیکا بلوچی، بازیگر ایتالیایی، بار‌ها به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان شناخته شده و ستایش‌های زیادی از او شده است. این هنرمند در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ (۸ مهر ۱۳۴۳) به دنیا آمده و در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. بلوچی بیشتر به خاطر فیلم مشهور «مالنا» و همچنین «بارگذاری مجدد ماتریکس» شناخته می‌شود. چهره او به طور کامل ایتالیایی و الهه‌وار است و چشمان سیاه و جذابش به شدت توجه‌ها را جلب می‌کند.

۲. آنجلینا جولی

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

آنجلینا جولی، یکی از بازیگران زیبا و معروف، استاندارد‌های زیبایی را در سطح جهانی دگرگون کرد. ویژگی‌هایی نظیر گونه‌های برجسته و لب‌های پر و زیبا از جمله معیار‌هایی بودند که او به دنیای زیبایی معرفی کرد. جولی در تاریخ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ (۱۴ خرداد ۱۳۵۴) به دنیا آمد و فیلم «دختر، از هم گسیخته» (Girl, Interrupted) نه تنها برای او جایزه اسکار به ارمغان آورد، بلکه باعث شهرت او شد. بسیاری از رسانه‌ها او را به عنوان زیباترین بازیگر زن خارجی معرفی می‌کنند. علاوه بر حرفه بازیگری، او به عنوان یک خیر و نیکوکار نیز شناخته می‌شود.

۳. شارلیز ترون

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

شارلیز ترون، یکی دیگر از بازیگران زیبا و معتبر هالیوود، در فهرست زیباترین زنان تاریخ سینما قرار دارد. او در تاریخ ۷ اوت ۱۹۷۵ (۱۶ مرداد ۱۳۵۴) به دنیا آمد. این بازیگر که اصالتاً آفریقای جنوبی است، در آمریکا بزرگ شده و در سال ۲۰۰۴ به خاطر فیلم «هیولا» (Monster) جایزه اسکار را دریافت کرد. پوست روشن، چشمان رنگی و مو‌های بلوندش ترکیب زیبایی را در چهره‌اش به وجود آورده است. نکته جالب درباره شارلیز ترون این است که او هیچ ترسی از ایفای نقش زنانی که تنها به زیبایی‌شان شناخته نمی‌شوند، ندارد و در فیلم‌های اکشن نیز عملکرد بسیار موفقی داشته است.

۴. مارگو رابی

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

مارگو رابی، یکی از جذاب‌ترین بازیگران زن تاریخ سینما، اصالتاً اهل استرالیا است. او در تاریخ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ (۱۱ تیر ۱۳۶۹) به دنیا آمد و اگرچه خود نمی‌خواهد تنها به خاطر زیبایی‌اش مورد تحسین قرار گیرد، اما بیشتر به همین دلیل مورد ستایش قرار می‌گیرد. چهره مارگو رابی بسیار دلربا و دوست‌داشتنی است و گونه‌های برجسته‌اش به خوبی جلب توجه می‌کنند. این بازیگر بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) شناخته می‌شود و همچنین در فیلم‌های «من تونیا هستم» (I, Tonya) و «باربی» (Barbie) نیز به خوبی درخشیده است.

۵. جنیفر لارنس

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

جنیفر لارنس، یکی از بازیگران زیبا و محبوب، نه تنها به خاطر چهره دلپذیرش شناخته می‌شود، بلکه شخصیت جالب و بامزه‌اش نیز مورد توجه قرار گرفته است. این بازیگر آمریکایی در تاریخ ۱۵ اوت ۱۹۹۰ (۲۴ مرداد ۱۳۶۹) به دنیا آمد و بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «دفترچه امیدبخش» (Silver Linings Playbook) معروف است. اخیراً، عکس‌های جدید او با تغییرات ظاهری (ظاهراً ناشی از تزریق) در فضای مجازی منتشر شده که باعث نارضایتی طرفدارانش شده است. بسیاری از آن‌ها بر این باورند که چهره طبیعی او بسیار زیبا بود و نیازی به تغییر نداشت. با وجود زیبایی فعلی او، ما نیز با نظر اکثریت در این مورد هم‌نظر هستیم.

۶. اسکارلت جوهانسون

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

اسکارلت جوهانسون، واقعاً یکی از زیباترین بازیگران زن خارجی به شمار می‌رود. او در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ (۱ آذر ۱۳۶۳) در آمریکا به دنیا آمد. جوهانسون بیشتر به خاطر نقش خود به عنوان بیوه سیاه در فیلم‌های مارول شناخته شده و بار‌ها در فهرست پرفروش‌ترین و گران‌ترین بازیگران زن جهان قرار گرفته است. جذابیت او بیشتر از زیبایی‌اش خودنمایی می‌کند.

۷. آنا د آرماس

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

آنا د آرماس، یکی از بازیگران زیبا و مشهور، این روز‌ها به خاطر زیبایی‌اش مورد توجه قرار گرفته است. او در تاریخ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ (۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۷) به دنیا آمد و با فیلم «بلوند» (Blonde) شهرت زیادی پیدا کرد. این هنرمند اصالتاً کوبایی است، اما سال‌ها در اسپانیا زندگی کرده است. او اولین بازیگر زن کوبایی به شمار می‌رود که نامزد جایزه اسکار شده است.

۸. ناتالی پورتمن

معرفی زیباترین بازیگران زن سینمای هالیوود

ناتالی پورتمن، یکی از زیباترین بازیگران دنیا، با چهره‌ای ساده، شیک و جذاب شناخته می‌شود. او از سنین کودکی با فیلم «لئون حرفه‌ای» (Léon: The Professional) به شهرت رسید و برای بازی در «قوی سیاه» (Black Swan) جایزه اسکار را دریافت کرد. این هنرمند در تاریخ ۹ ژوئن ۱۹۸۱ (۱۹ خرداد ۱۳۶۰) به دنیا آمده و به عنوان یکی از برترین بازیگران زن جهان شناخته می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما