تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
رئیس سازمان حج و زیارت:

عملکرد بیمه معلم در مراسم اربعین درخشان بود

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با مدیرعامل بیمه معلم از افزایش رضایتمندی از خدمات این شرکت به زائران اربعین نسبت به سنوات گذشته خبر داد.

بیمه معلم

رویداد۲۴| به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، سید عباس حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با مفید امینی، مدیرعامل و یوسف مقدمی دبیر ستاد اربعین و معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم، ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی این شرکت در اربعین ۱۴۰۳ گفت: تلاش‌های شرکت بیمه معلم طی برگزاری مراسم اربعین برای ارائه هر چه بهتر خدمات بیمه‌ای به زائران حسینی درخشان بود و در نتیجه این تلاش‌ها، شاهد ارتقای کمیت و کیفیت این خدمات نسبت به سنوات گذشته بوده‌ایم.

در این نشست احمد خداپسند مسئول قرارگاه اربعین بیمه معلم، حمیدرضا محمدی معاون امور عتبات و عالیات و اسماعیل رستمی سرپرست توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز حضور داشتند.

حسینی با اشاره به میزان رضایت زائران از خدمات بیمه‌ای در مراسم اربعین امسال گفت: براساس گزارش‌های میدانی و مشاهدات عینی، متوجه شدیم که زائران از کیفیت خدمات بیمه‌ای رضایت بیشتری داشتند و با همت بیمه معلم، صنعت بیمه توانست نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.

مفید امینی نیز در ادامه این نشست اعلام کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که تلاش شد با افزایش کیفیت خدمات، قدردان این فرصت مغتنم و ارزشمند باشیم.

مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از همکاری و همراهی همکاران سازمان حج و زیارت اظهار داشت: بدون تردید، به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ بدون همکاری سازمان حج و زیارت و هلال‌احمر و سایر نهاد‌ها میسر نمی‌شد و همراهی تمام ارکان این سازمان‌ها با بیمه معلم سبب شد، اربعین سال ۱۴۰۳ نقطه عطفی در صنعت بیمه محسوب شود.

امینی در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از رئیس سازمان حج و زیارت از همراهی و همکاری این سازمان طی برگزاری مراسم اربعین قدردانی کرد.

بیمه معلم

منبع: بیمه معلم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیمه معلم
نظرات شما