تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۳
در پنجمین روز از هفته سرمد صورت گرفت:

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

در پنجمین روز از هفته سرمد که به عنوان "سرمد و کارکنانی با رفتار حرفه‌ای" نام‌گذاری شده است، دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه معاونان و تعدادی از مدیران شرکت ضمن حضور در مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت با کارکنان این واحد دیدار و گفتگو کرد.
بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

رویداد۲۴-  دکتر بهشتی‌نژاد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد به لحاظ همدلی و همکاری موجود گفت: مرکز ارتباط با مشتریان خط مقدم شرکت برای رسیدگی و رفع مشکلات بیمه‌گذاران و مشتریان است.

⬅️ مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر بررسی دقیق و کارشناسی تماس‌های اخذ شده به لحاظ رفع ریشه‌ای مشکلات برای تمام بیمه‌شدگان، فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای تحلیل داده‌های مشتریان از الزامات شرکت دانست.

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

⬅️ از دیگر برنامه‌های این بازدید، برگزاری قرعه‌کشی مشتریانی بود که تاریخ تولد ایشان مصادف با سالروز تاسیس بیمه سرمد بود، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار گردید و طی آن بر اساس قرعه، به ۱۱ نفر از مشتریان که تاریخ تولد ایشان یکم آبان ماه بود هدایایی تعلق گرفت.

برچسب ها: بیمه سرمد
نظرات شما