تاریخ انتشار: ۰۲:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

حیله‌گری گوزن برای فرار از چنگ خرس گرسنه +فیلم

ویدئویی از رویارویی یک خرس و گوزن به ویدئویی پربازدید تبدیل شده است.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: گوزن‌ها از زیباترین و جذاب ترین حیواناتی هستند که در بیشتر نقاط جهان یافت می شوند. آنها حیواناتی فوق‌العاده مرموز و ساکت هستند که طعمه حیوانات شکارچی مختلف مانند گرگ، خرس و حتی انسان می شوند. به ویدیوی زیر نگاه کنید که نشان می دهد آهو از چابکی و حیله‌گری خود برای فرار از چندین حمله خرس استفاده می‌کند!

این کلیپ با نشان دادن یک گوزن تنها که در وسط یک برکه کم عمق ایستاده شروع می شود. این یک منظره زیبا با تعداد زیادی درخت، گیاهان و مناظر دیدنی است. صحنه آرام کاملاً بی‌حرکت به نظر می‌رسد تا زمانی که دوربین حرکت می‌کند تا خرسی را که با چشمانش به آهو زل زده نشان دهد. در چند لحظه، خرس شروع به تعقیب کامل گوزن می‌کند، که باعث می شود تا از ساحل بالا رفته و به جنگل اطراف برسد.

درست زمانی که به نظر می‌رسد تعقیب و گریز تمام شده است، آهو از جنگل بیرون می‌زند و یک بار دیگر به داخل برکه شیرجه می‌زند. به همین ترتیب، خرس از نزدیک و پشت سرش آن را دنبال می‌کند. در یک صحنه خرس حتی سعی می‌کند در تعقیب  آهو از میان برکه شنا کند. این تعقیب و گریز برای چند دقیقه ادامه پیدا می‌کند. در ادامه خرس که با چابکی آهو برابری نمی‌کند از شرم می‌گریزد. در نهایت آهو به برکه برمی‌گردد و خوشحال است که توانسته یک روز دیگر زنده بماند.

گوزن چقدر عمر می کند؟

گوزن‌ها حیواناتی بسیار مرموز هستند که دیدن آن ها به خصوص در روز می تواند منظره کمیاب باشد. به همین دلیل، بسیاری از مردم کنجکاو هستند که بدانند آنها واقعا چقدر در طبیعت عمر می کنند.

گوزن‌های وحشی حداکثر طول عمر حدود 10 سال دارند، اگرچه بسیاری از آنها به آن نمی رسند. اکثر آهوها در طبیعت به طور متوسط ​​حدود 3 تا 6 سال زندگی می کنند. این عمر متأسفانه کوچک را می‌توان از طریق چند پدیده مختلف توضیح داد. اولا، زندگی در طبیعت یک کار بسیار دشوار است، به خصوص اگر در منوی حیوانات زیادی باشید. علاوه بر تلاش برای یافتن غذا آب، باید مراقب شکارچیانی مانند خرس و گرگ باشند که همیشه برای صرف غذا در حال گردش هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان