تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
در گردهمایی مدیران و روسای بازرسی گروه سایپا مطرح شد:

تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان

در گردهمایی مدیران بازرسی گروه خودروسازی سایپا، بر فرآیند‌های پیشگیرانه و تقدم موضوع بر پیگیری‌های بعدی تأکید و مقرر شد برنامه‌های نظارتی با رویکرد دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان، حفظ منافع ذی نفعان و کمک به مدیران ارشد شرکت‌ها به صورت ویژه تدوین شود و در دستور کار قرار گیرد.

تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا در این گردهمایی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با ذکر نکات مهم انتظارات مدیریت ارشد، برنامه و سیاست‌های حوزه بازرسی گروه سایپا را تشریح کرد.

سید محمدرضا موسویان با اشاره به بیانات راهگشا و روشنگر مقام معظم رهبری در جمع صنعتگران کشور اظهار کرد: پس از طرح دغدغه‌های رهبر انقلاب، مدیرعامل گروه سایپا طی دستوری، بخشی از سیاست‌ها و اهداف مورد انتظار جهت اجرای فرمایشات رهبری را در حوزه نظارت ابلاغ کرد که براساس آن برنامه ریزی‌های نظارتی تدوین و اجرا خواهد شد.

او در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند حیثیت و آبروی مومن، همانند حرمت جان و مال اوست، افزود: حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد امری بسیار مهم است و این موضوع در همه شئونات شخصی و شغلی باید سرلوحه رفتار و فعل بازرسان قرار گیرد.

موسویان با تاکید به تصریح قانون گذار در قوانین جاری کشور به مواد ۲۲، ۳۷ و ۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: البته این امر نباید بهانه و دستمایه‌ای برای سودجویان و سوء استفاده و قانون‌گریزی قرار گیرد که برای تفکیک این امر نقش آفرینی بازرسان در شرکت‌های گروه بسیار با اهمیت است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما