تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین کادو برای روز معلم

۱۲ اردیبهشت در ایران روز معلم و آموزگار نامیده شده است و بسیاری در این روز برای آموزگاران امروز و دیروز خود هدیه‌ای می‌خرند تا از آن‌ها و به پاس زحماتشان سپاس‌گزاری و قدردانی کنند.

بهترین کادو برای روز معلم

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: چیزی به روز معلم نمانده است. اگر دانش‌آموز و یا دانش‌جو هستید و یا حتا در کلاس‌های موسیقی و یا دیگر جا‌ها جز مدرسه فعالیت دارید شاید بخواهید برای آموزگار و استادتان هدیه‌ای بخرید و این‌گونه از زحماتش سپاس‌گزاری کنید.

به گزارش رویداد۲۴ شاید برای بسیاری از شما خرید و تهیه یک هدیه مناسب دشوار باشد و در آن لحظه چیزی به ذهنتان نرسد که تهیه کنید ضمن این‌که این کار برای کسانی مانند آموزگار که هم مورد احترام ما هستند و هم این‌که چندان با روحیاتشان آشنا نیستیم شاید اندکی دشوار باشد.

در این نوشته و باتوجه به نزدیکی به تاریخ روز معلم در ایران تلاش کرده‌ایم چند هدیه کاربردی مناسب برای آموزگاران گرامی سرزمینمان به شما معرفی کنیم شاید بتواند در انتخاب کادوی مناسب کمکتان کند.

در این مطلب کوشش کرده‌ایم هدیایی برای آموزگاران زن و مرد به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کادو برای روز معلم

بهترین هدیه برای روز معلم

کتاب

برای هر کسی به‌ویژه آموزگاران کتاب می‌تواند گزینه و هدیه‌ای مناسب باشد.

یک کتاب خوب که انتشاراتی‌های مشهور و به نام و معتبر منتشر کرده‌اند می‌تواند آموزگار شما را بسیار شادمان کند و برایش هدیه‌ای مناسب باشد ضمن این‌که کتاب زن و مرد نمی‌شناسد و شما به آموزگار خود چه مرد باشد و چه زن هدیه دهید.

یکی دیگر از خوبی‌های کتاب این است که خراب یا تمام نمی‌شود و هدیه شما تا سال‌ها باقی می‌ماند.

گلدان گل

یکی دیگر از بهترین هدایایی که می‌توانید به آموزگارتان بدهید گلدان گل است گلی که در خاک ریشه دارد و برای آموزگارتان می‌ماند و همواره با آن به یاد شما خواهد افتاد.

تابلو

یک تابلوی نقاشی یا طرحی که گمان می‌کنید ممکن است آموزگارتان دوست داشته باشد می‌تواند هدیه مناسبی باشد.

نوشت‌افزار

گزینه مناسب دیگر برای هدیه‌دادن به یک آموزگار ابزار نوشتن است.

یک پک از محصولات نوشت‌افزار می‌تواند گزینه مناسبی برای کادوی روز معلم باشد. شاید بد نباشد در این پک از یک دفترچه و یا یک تقویم و سررسید و یا انواع خودنویس‌ها، روان‌نویس‌ها و خودکار‌های نفیس براساس بودجه و سلیقه خود استفاده کنید.

بهترین کادو برای روز معلم

شکلات

اگر برایتان مهم نیست که هدیه‌ای که می‌خرید ماندگار باشد و تنها می‌خواهید به معلم خود بگویید به یادش بوده‌اید و البته نمی‌خواهید هزینه چندانی هم بکنید شیرینی و شکلات هم می‌تواند گزینه‌ای برای هدیه به آموزگارتان باشد.

کارت هدیه

یکی دیگر از هدایایی که ماندگاری ندارد، اما به‌هرروی شاید بتواند در وضعیت اقتصادی امروز کمکی به معلمان عزیز کند تهیه کارت هدیه است.

شما می‌توانید باتوجه به بودجه خود یک کارت هدیه برای آموزگارتان تهیه کنید و در این روزی به او هدیه دهید.


بیشتر بخوانید: بهترین عیدی برای همسر


لیوان یا ماگ

امروزه انواع و اقسام وسیله‌ها وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید و طرح و نوشته مورد نظرتان را روی آن‌ها چاپ کنند که البته با نزدیک شدن به مناسبت‌های گوناگون آماده آن‌ها هم وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها لیوان یا ماگ با طرح و یا نوشته‌ای برای آموزگار است.

کیف پول

یکی دیگر گزینه‌ها برای هدیه روز معلم کیف پول است. کیف برای همه اعم از زن و مرد کاربردی و مورد استفاده است و می‌تواند کادوی مناسبی باشد.

بهترین کادو برای روز معلم

ماشین حساب

شاید بد نباشد اگر آموزگارتان اهل حساب و کتاب است به او یک ماشین حساب خوب هدیه دهید.

پاور بانک

در دنیای صنعتی و پیشرفت تکنولوژی موبایل بخشی از زندگی و جزیی جدانشدنی از آن است. شاید پاوربانک و یک شارژر همراه یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایا برای روز معلم باشد.

ظرف و ظروف خاص

اگر آموزگارتان به سنت و فرهنگ ایران زمین علاقه‌مند است یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن به او اجناس سنتی و خاص است.
جعبه خاتم، ظروف میناکاری و مانند آن می‌تواند هدیه‌ای نفیس، زیبا و ماندگار باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان