تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و سرپرست امور مجلس بانک ملی ایران معرفی شدند

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران، سرپرست‌های جدید اداره کل روابط عمومی و امور مجلس بانک معرفی شدند.

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و سرپرست امور مجلس بانک ملی ایران معرفی شدند

رویداد ۲۴| دکتر نجارزاده طی مراسمی «داریوش سهرابی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی» و «غلامرضا مرحبا را به عنوان سرپرست امور مجلس» منصوب کرد و در ادامه ضمن تبریک اعیاد گذشته و هفته دفاع مقدس، از تغییرات اساسی و دستورالعمل های جدید در ساختار مدیریتی بانک در راستای تحقق اهداف بانک خبرداد.

وی با بیان این که تغییرات جدید در راستای تلاش های مضاعف و آماده شدن بانک برای ارائه فصل جدیدی از خدمات خواهد بود، گفت: لزوم نگاه های جدید در ساختار مدیریتی بانک در راستای دستیابی آسانتر و سریعتر به اهداف بانک است.

دکتر نجارزاده با بیان این که تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی جدید به منظور شتاب گیری اهداف بانک است، گفت: از اهداف اصلی بانک ملی ایران رضایت عموم مردم و برطرف کردن نیاز مشتریان است و این اهداف امسال با تلاش مضاعف محقق خواهد شد.

وی با بیان این که در دوره حضور فرشاد شهیدزاده مدیر سابق امور مجلس شاهد توفیقات و دستاورد های خوبی بودیم و بانک کمترین چالش و مشکلات را به خود دید، گفت: در این دوره بانک توانست با تکیه بر تلاش ها و زحمات،  25 همت افزایش سرمایه دهد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به جاری ساختن رویکردهای جدید بانک ملی ایران در عرصه بانکداری، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال جاری با برنامه های مدون و دقیق برای رسیدن به اهداف خود تلاش مضاعف خواهد کرد.

دکتر نجارزاده همچنین در ادامه با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های بی وقفه رئیس سابق  اداره کل روابط عمومی گفت: از دو سال اخیر بانک ملی دوران درخشانی را در روابط عمومی به خود دید و توانست محصولات بانک را در سطح رسانه های مختلف به گونه ای جدید معرفی کند. 

وی با تاکید بر این که باید با اصلاح ساختار و رویه های بانک، چابکی لازم برای توسعه بانک را ایجاد کنیم، گفت: امیدواریم با مسئولان جدید و همچنین با هم افزایی نیروها و استفاده بهینه از منابع، سهم بازار بانک در شبکه بانکی در تمامی امور بیش از پیش افزایش یابد .

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با تاکید بر ظرفیت ها و توانمندی های داریوش سهرابی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی اظهارداشت:  بانک در دوران مسئولیت وی بی شک به دستاوردهای خوب و مطلوبی خواهد رسید.

وی با بیان این که سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی سالهاست که در حوزه خبر، رسانه و روابط عمومی از صاحب نظران و اساتید این حوزه هستند، گفت: بدون شک با حضور وی در این مسئولیت، بانک فصل جدیدی از ارائه 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما