تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملی ایران: یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌ریزان رفاهی بانک، افزایش رفاه اجتماعی با تدوین بسته‌های کارآمد و تاثیر گذار است

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از اداره کل رفاه و درمان، بزرگ‌ترین سرمایه بانک را نیروی انسانی آن خواند و بر ارائه خدمات بهینه به آنان تاکید کرد.

بانک ملی

رویداد۲۴ | ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک انجام شد؛ از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشور‌ها را ایجاد شرایط لازم جهت ارتقای سطح رشد و توسعه در تمام زمینه‌ها خواند و گفت: یکی از عوامل مؤثر برای رشد وتوسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی است. در واقع می‌توان گفت که تاثیر رفاه اجتماعی در سطح کیفی و کمی زندگی در کشور‌ها یکی از مهمترین معیار‌های توسعه‌یافتگی است.

وی افزود: تأثیرات رفاه‌اجتماعی بر رشدسازمان یا یک موسسه مالی نیز به عنوان عاملی مهم در فرآیند توسعه، نقشی تعیین کننده داشته، به نحوی که جنبه‌ها و حوزه‌های مختلفی در کشور‌های در حال توسعه متأثر از این مقوله بوده است. بر همین اساس یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌ریزان مدیران رفاهی بانک ملی ایران، افزایش رفاه‌اجتماعی با تدوین بسته‌های کارآمد و تاثیر گذار است.

نجار زاده سرمایه انسانی را یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌های سازمان خواند و گفت: نیروی انسانی با تجربه و متخصص سرمایه سازمان است و ارائه خدمات معیشتی، رفاهی و درمانی بهتر به کارکنان یکی از وظایف سازمان است که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

وی افزود: اقدامات در خور تحسینی در بخش رفاه کارکنان بانک صورت گرفته و این امر موجبات رضایتمندی کارکنان را فراهم کرده است. انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد با مراکز مختلف به منظور بهره مندی یکسان تمامی کارکنان از امکانات رفاهی یکی از اقدامات مهم این اداره بوده است.

مدیر عامل در ادامه سخنان خود گفت: تمامی خدمات رفاهی به کارکنان باید به صورت سیستمی انجام شود تا همکاران شاغل و بازنشسته بتوانند با حداقل زمان از خدمات آن به صورت یکسان و بهتر، بهره‌مند شوند.

نجارزاده با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که از سوی این اداره کل انجام شده است خاطرنشان ساخت: بسته‌های حمایتی و تشویقی بانک باید به درستی تدوین شود تا مراکز درمانی کشور ارائه خدمات به کارکنان بانک ملی ایران را در اولویت کاری خود قرار دهند و پس از آن این اقدامات به صورت شفاف به همکاران اطلاع رسانی شود.

افزایش حدود اختیارات کمیته و کمیسیون‌های درمانی و پزشکی، حذف بروکراسی‌های سنگین اداری از جمله مباحثی بود که دکتر نجار زاده بر آن تاکید کرد و افزود: به منظور ارتقای سطح خدمات رفاهی و معیشتی به کارکنان در بخش‌های خودرو، مسکن، کالا و ... استفاده از ظرفیت‌های بانک و شرکت‌ها لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه تمامی امور و اقدامات در بانک باید منطبق بر برنامه ریزی صورت پذیرد تا رضایت همکاران را فراهم کند تصریح کرد: نگرانی اکثر همکاران بانک بحث مسکن است که باید به صورت ویژه پیگیری و به سرانجام برسدبنابراین تمام بخش‌های مختلف بانک باید در خصوص رفع مشکلات مسکن همکاران همراهی نمایند.

مدیرعامل افزود: رفاهیات در تمام بخش‌ها باید مشهود شود؛ همکاران باید احساس کنند که با توجه به نقش خود در پیشبرد برنامه‌های عالیه بانک، از مزایای آن برخوردار هستند.

نجار زاده در پایان سخنان خود از افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید رفاه خبر داد.

منبع: روابط عمومی بانک ملی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما