تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

آیا استقلال می‌تواند پول پیتسو موسیمانه را بدهد؟

رویداد۲۴ | پیتسو موسیمانه جمعه‌شب به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد، اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای ثبت قرارداد او با مشکل بزرگی به نام سقف بودجه روبه‌رو هستند.

داستان را با فرض درست‌بودن ادعای مدیران استقلال پیش می‌بریم و ۶۰۰ هزار دلار برای رسیدن به سقف بودجه این باشگاه در نظر می‌گیریم. پیتسو موسیمانه در گام اول پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری آبی‌ها را رد کرد و درخواست ۱.۲ میلیون دلار برای خودش کرده بود. با توجه به نحوه استخدام این مربی (بلافاصله بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن) به نظر می‌رسد مدیران آبی حداقل ۳۰۰ هزار دلار دیگر روی رقم پیشنهادی‌شان گذاشته‌اند. البته این مبلغ جدا از هزینه دستیاران این سرمربی است که با توجه به ۴ نفری که در کادر موسیمانه هستند، به نظر می‌رسد عدد مجموع کادرفنی جدید استقلال رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار خواهد شد.

این همه در حالی است که به گواه مدیران همین باشگاه، استقلالی‌ها تنها مجوز هزینه ۶۰۰ هزار دلاری دارند. همین الان اختلاف ۹۰۰ هزار دلاری در این بین وجود دارد که به‌راحتی قابل‌جبران نیست. بدین ترتیب به نظر می‌رسد ثبت قرارداد این مربی در سازمان لیگ چندان ساده نخواهد بود و در روز‌های آینده باید شاهد قرارداد‌هایی با اعداد خنده‌دار باشیم.| منبع: شهرآرا

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما