آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی ایران
روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور سنجش بازخورد فعالیتهای خود در میان مخاطبان، از امروز نظرسنجی گستردهای با عنوان «پایش ۱۴۰۰» را درباره اقدامات ارتباطی انجام شده این بانک در چهار حوزه شبکههای اجتماعی، وب سایت بانک، فعالیتهای فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان و نیز برنامههای تبلیغاتی انجام شده در سال ۹۹ آغاز خواهد کرد.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پایش عملکرد این حوزه با محورهای چهارگانه در دورههای ۱۴ روزه و از طریق سایت بانک انجام خواهد شد.
نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته میشود.
همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزهای به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.
لینک شرکت در نظر سنجی
نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته میشود.
همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزهای به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.
لینک شرکت در نظر سنجی
خبر های مرتبط