تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

زاکانی: بهره گیری نامزدهای انتخاباتی از امکانات شهرداری خط قرمز من است

علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت گفت: استفاده از امکانات شهرداری برای نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خط قرمز بنده است.

علیرضا زاکانی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: در پی اعلام اسامی نامزد‌های احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع مدیران ارشد تأکید کرد: استفاده از امکانات شهرداری و بیت‌المال برای تبلیغ هر نامزدی و به‌طریق اولی برای بنده خط قرمز ما است و جهت گیری مصرف ظرفیت شهرداری به نفع هر نامزدی و بدتر از همه خودم به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. انتظار این است که از این مساله صیانت شود و از اینکه ظرفیت‌هایی که خلق می‌شود برای افراد و نامزد‌ها چه بنده و چه کس دیگری استفاده شود پرهیز شود؛ البته برای خودم سخت‌تر می‌گیرم.


بیشتر بخوانید: زاکانی بعد از تأیید صلاحیت: تا آخر می‌مانم


وی با بیان اینکه تشویق برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی باید به طور کامل انجام شود، ادامه داد: به هیچ عنوان نباید مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان و امور شهرداری در جریان رقابت‌های انتخاباتی آسیب بخورد و تحت تأثیر قرار بگیرد. بهترین خدمت را باید در اعیاد پیش رو داشته باشیم و برای برگزاری باشکوه اعیاد قربان و غدیر و همچنین مراسم چهلمین روز شهادت شهید جمهور از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
1
تو شرف داری پوششی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
1
نمونه اشغال سیاسی
ناشناس
|
Canada
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
1
درست میگی ؛ شهرداری ارثیه پدری توست و مثل انتصاب داماد و فک و فامیل و نوچه های خودت در شهرداری ، برای انتخابات هم امکاناتش فقط باید در اختیار و انحصار تو باشه
نظرات شما