تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

ادوارد گورینوویچ موسس همستر کامبت کیست؟

ادوارد گورینوویچ، کارآفرین روسی فناوری اطلاعات، موسس شرکت‌های CarPrice و CarMoney که برخی منابع آن را از سازندگان بازی همستر کامبت دانسته‌اند. این بازی تاکنون توجهات زیادی از سراسر جهان به سمت خود جلب کرده است.

ادوارد گورینوویچ کیست و ذینفعان چه سودی از بازی شما می‌کنند؟

رویداد۲۴ | سیما صابری: برخی منابع از مشارکت ادوارد گورینوویچ CarPrice در ساخت بازی همستر کمبت خبر دادند. در این مطلب درباره بیوگرافی و فعالیت‌های اقتصادی و چهره تجاری ادوارد گورینوویچ بخوانید.

ادوارد گورینوویچ کیست؟

ادوارد گورینوویچ، کارآفرین روسی فناوری اطلاعات، موسس شرکت‌های CarPrice و CarMoney یکی از سازندگان بازی همستر کامبت است. تاکنون شایعاتی مبنی بر ارتباط غیرمستقیم گورینوویچ با بازی محبوب همستر کامبت از سوی روزنامه روسی The Bell مطرح شده است. این روزنامه در توضیح این ادعا گفته است که ادوارد گورینوویچ یکی از اولین کسانی بود که تحرکاتی درباره بازی همستر نشان داد. عده‌ای متوجه شدند که دو ماه قبل از راه اندازی همستر کامبت، همزمان با دامنه اصلی بازی، دامنه دیگری را با ایمیل hamsterkombat.com ثبت کردند؛ و آدرس آن ap@arenum.games بود که در هنگام ثبت نام مشخص شده است متعلق به شرکت قبرسی Arenum ltd است که از جمله سهامداران آن گورینوویچ و همچنین سایر کارآفرینان روسی الکساندر زلنشچیکوف و الکساندر پاسچنیک هستند.

ادوارد گورینوویچ، یک چهره برجسته در صنعت فناوری، در فهرست "۳۰ ثروتمند جوان زیر ۳۰ سال در جهان" است که توسط فوربس در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. سرمایه گذاری او در شرکت CarPrice، یکی از ۱۰۰ استارت آپ مطرح در اروپا بوده است که حدود ۴۲ میلیون دلار در آن سرمایه گذاری آوری کرده است. گورینوویچ در سال ۲۰۱۷، از مدیرعاملی CarPrice کناره‌گیری کرد تا روی استارت‌آپ‌های مختلف فناوری از جمله Dbrain و R-Set تمرکز کند و همچنین پروژه‌های خود مانند Expload را راه‌اندازی کرد که یک پلتفرم بلاک چین است که به بازیکنان برای وعده پاداش می‌دهد.
در سال ۲۰۱۸، او با ایجاد Mytime، یک پلتفرم بلاک چین، نوآوری بیشتری انجام داد که به کاربران با ارز‌های رمزنگاری شده برای زمان صرف شده در خدمات مختلف، جبران می‌کند و تلاش می‌کند تا واسطه‌ها را در تعاملات تجاری حذف کند.

ادوارد گورینوویچ کیست و ذینفعان چه سودی از بازی شما می‌کنند؟

ذینفعان پروژه همستر کامبت

یکی از ذینفعان بازی هسمتر  پیام‌رسان تلگرام است که بازی در آن راه‌اندازی شده است. ترافیک زیادی در این اسباب بازی‌ها صرف می‌شود. ضمناض ترافیک بازی‌های کلیکی در تلگرام بیشتر از مجموع یاندکس و وی کنتاکته است و فروش خوبی هم دارد. اکنون "گردش مالی" همستر کامبت، به گفته یک منبع آگاه، به چند میلیون دلار در روز می‌رسد و پول حاصل از تبلیغات رقم بزرگی استکه شامل رفتن به وب سایت ها، تماشای فیلم‌ها و نصب برنامه می‌آید.


بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول برای همستر


در نتیجه این بازی برای تلگرام، فرصتی است نه تنها برای کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال جدید، بلکه برای تبلیغ بلاک چین TON و همچنین تبلیغ این پلتفرم به عنوان یک فروشگاه برنامه که کار کردن با آن آسان‌تر از اپل و گوگل است. کمپین تبلیغاتی همستر کامبت "بزرگترین کمپین تبلیغاتی رایگان در تاریخ" است!

همستر کامبت یک بازی کلیکی است که در آن به بازیکنان پیشنهاد می‌شود مالک یک صرافی رمزنگاری شده شوند و در توسعه آن شرکت کند. همستر کامبت یک پروژه کریپتوکارنسی است که در آن کاربران سکه‌های مجازی به دست می‌آورند تا در صرافی قرار بگیرند و به پول واقعی تبدیل کنند. سازندگان بازی ادعا می‌کنند که همستر کامبت بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن دارد.

به گفته پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، این پیام‌رسان به مرور زمان قرار است به یک برنامه مشابه با وی‌چت چین تبدیل شود که خدمات مختلفی را در یک پلتفرم ارائه می‌کند.

ادوارد گورینوویچ کیست و ذینفعان چه سودی از بازی شما می‌کنند؟

ادوارد گورینوویچ کیست و ذینفعان چه سودی از بازی شما می‌کنند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
پیشخوان