تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

همستر کامبت یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به بازی‌های تپ تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روزانه، سکه‌های کریپتو کسب کنند.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

رویداد ۲۴ حسین فلاحی: همستر کامبت، یکی دیگر از بازی‌های نوظهور تپ برای کسب درآمد مبتنی بر تلگرام، ۱۱ روز پس از اولین بازی خود، ۱ میلیون بازیکن جذب کرده است. اما آیا این بازی ارزش آن را دارد که وقت ارزشمند خود را برای آن تلف کنیم؟ بیایید در مقاله خود بدانیم.

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی موبایلی با رشد سریع «بازی برای کسب درآمد» است که در تلگرام موجود است. این بازی به طور رسمی در ۲۵ مارس عرضه شد، اما در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر جمع آوری کرده است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک صرافی مجازی ارز دیجیتال را مدیریت کنند و سکه‌های درون بازی کسب کنند، که متعاقباً می‌توانند به توکن‌های واقعی برای برداشت وجوه به‌دست‌آمده تبدیل شوند. گیم پلی بازی شبیه به بازی محبوب نات کوین است.

مکانیک اصلی بازی ساده است - بازیکن یک صرافی ارز دیجیتالی را که می‌خواهد مالک آن باشد انتخاب می‌کند و روی همستر واقع در وسط صفحه ضربه می‌زند تا به شکل سکه‌های درون بازی سود جمع‌آوری کند. هر چه سکه‌های بیشتری در موجودی صرافی انباشته شود، سطح آن بالاتر است، به این معنی که بازیکن می‌تواند حتی سریعتر سکه‌های بیشتری به دست آورد.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

تقویت‌های مختلفی در بازی برای تسریع درآمد موجود است، مانند افزایش بهره‌وری با شرکردن، افزایش محدودیت انرژی و غیره. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های ویژه‌ای را برای به دست آوردن سکه‌های اضافی انجام دهند. یکی از راه‌های محبوب برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر از طریق یک برنامه ارجاع است که به موجب آن بازیکن برای دعوت دوستان خود به بازی همستر کمبت پاداش دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید: با همستر کامبت پولدار می‌شویم؟


یکی از ویژگی‌های کلیدی همستر کامبت، امکان کسب درآمد غیرفعال است. بازیکنان می‌توانند کارت‌های ویژه‌ای را در بخش «معدن» خریداری کنند و به صرافی‌شان اجازه می‌دهد حتی پس از خروج از بازی تا ۳ ساعت به کسب سکه ادامه دهد.

انجمن، وب سایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی

کانال تلگرام اختصاصی همستر کامبت در ۱۴ مارس راه اندازی شد. بازی همستر کامبت در ۲۵ مارس راه اندازی شد و تا آوریل بیش از ۵۰۰۰۰۰ بازیکن فعال را جذب کرد. این کانال عمدتاً برای به اشتراک گذاری اطلاعیه‌ها استفاده می‌شود و بحث یا بازخورد تیم پشت بازی را تسهیل نمی‌کند.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

اکانت این پروژه در ایکس بیش از ۲۳۰۰۰۰ دنبال کننده را جذب کرده است. با این حال، بخش نظرات زیر این حساب بیشتر با پیام‌های هرزنامه پر شده است و فاقد تعامل یا بازخورد از تیم پروژه است. علاوه بر این، همستر کامبت دارای وب سایت اختصاصی نیست، به این معنی که گزینه‌های کمتری برای به دست آوردن اطلاعات جامع یا ارتباط مستقیم با تیم که ناشناس است، در دسترس است.

توکن‌های همستر کمبت: عرضه، تخصیص، موارد استفاده

یک انگیزه کلیدی برای بازیکنان، لیست آتی توکن بازی در صرافی‌های مختلف است. در پایان فصل بازی، یک توکن واقعی ایجاد می‌شود و با توجه به درآمد‌های درون بازی، بین بازیکنان تخصیص می‌یابد. این مسیری را برای تبدیل دارایی‌های بازی‌های مجازی به ارز دیجیتال ملموس فراهم می‌کند. این فرصت را برای تبدیل دارایی‌های بازی‌های مجازی به ارز دیجیتال واقعی باز می‌کند.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی

هنگام تایپ نام سکه همستر کامبت در نوار جستجو در شبکه اجتماعی ایکس، به نظر می‌رسد نظرات یا بررسی‌های دقیق تری در مورد این پروژه وجود دارد. با مشاهده بخش نظرات زیر اکانت رسمی پروژه در ایکس، می‌بینیم که اکثر نظرات اغلب با تمجید‌های مثبت تکراری مانند "پروژه خوب"، "عالی"، "موفق باشید" و "عاشق این بازی" همراه است. با اینکه این نظرات مثبت هستند، اما فاقد بازخورد دقیقی هستند که بتواند بازیکنان بالقوه را راهنمایی کند یا به توسعه دهندگان کمک کند تا بازی را بهبود بخشند.

با این حال، برخی از کاربران نظرات مهمی را به اشتراک گذاشته اند:

  • بازیکنان پیشنهاد کرده‌اند که ویژگی‌ای را برای ادعای خودکار پاداش‌ها، مشابه آنچه در بازی‌های دیگر دیده می‌شود، معرفی کنند و محدودیت‌های زمانی را به عنوان یک مانع بزرگ برای تعامل فعال ذکر می‌کنند.

  • پیشنهادم یک ربات است که کمک می‌کند تا هر پاداشی را دریافت کنید، درست مانند نات کوین و تپ سواپ. برخی از افراد آنقدر سرشان شلوغ است که زمانی برای ضربه زدن به همستر ندارند. اگر یک ربات را وارد پروژه خود کنید، خوب خواهد بود.

  • برخی در مورد آینده بازی مطمئن نیستند، زیرا می‌ترسند زمان صرف شده آن‌ها مزایای بلندمدتی نداشته باشد.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

  • این پروژه دقیقا به کجا می‌رود؟ نمی‌خواهم به نظر برسد که من فقط وقتم را تلف می‌کنم!

  • مشکلات مربوط به شمارنده بازی و ناهماهنگی در سوددهی ماینینگ ناامیدکننده است.

  • احتمالا شمارنده برنامه اشتباه است. زمانی که من استخراج کردم و تعادل را بدست آوردم افزایش یافت، اما پس از چند ثانیه دوباره کاهش یافت. بعد از این همه تلاش احساس ناامیدی می‌کنم.

  • دیروز درعرض یک ساعت به ۲۰ هزار ماین رسیدم، پس از ۶-۷ ساعت بازی، فقط ۲۰۰ امتیاز از معدن خودکار گرفتم!

  • از برنامه شما به طور جدی ناامید شدم! من بین ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ توکن HK را به دلیل اشکال در برنامه شما از دست داده ام. بسیاری از اوقات پس از ضربه زدن، هر چیزی که ضربه زدم ناپدید می‌شود و به تعادل قبلی خود برمی گردم. آخرین مورد ناامید کننده‌تر بود، زیرا من یکباره ۱۰۰۰۰ را از دست دادم!

خط آخر: آیا همستر کامبت قانونی است کلاهبرداری؟

همستر در ژانر بازی‌های Tap-to-Earn محبوبیت پیدا می‌کند. برخلاف برخی از بازی‌ها که با ماموریت‌های پیچیده یا فناوری پیشرفته به مسائل دنیای واقعی می‌پردازند، همستر صرفاً برای سرگرمی طراحی شده است، مشابه همتای خود نات کوین. نات کوین با سناریویی مشابه در حال توسعه است و هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه قابل اجرا است یا خیر.

بازی همستر کامبت چیست؟ سرگرمی یا کلاهبرداری جدید؟

در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم همستر کامبت به دلیل ماهیت رمزارز و غیرقابل پیش بینی بودن آن، قانونی یا کلاهبرداری است. نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد همستر ممکن است چیزی مفید باشد، یکی از نشانه‌ها مشارکت استراتژیک آن‌ها با صرافی‌هایی مانند بینگ ایکس است. این بدان معناست که در آینده می‌توانیم شاهد ثبت نام توکن آن‌ها در صرافی بینگ ایکس باشیم. با این حال در حال حاضر همستر فقط در حد یک بازی برای سرگرمی است و یک سرمایه گذاری مالی ارزشمند آنچنانی محسوب نمی‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما