گفتوگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک ملی ایران با مشتریان
رویداد ۲۴| به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد بانک ملی از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ شهریور ماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.
بر اساس جدول زمانی در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۱۷ مشتریان میتوانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود را از ساعت ۹ الی ۱۱، ۱۰ الی ۱۱ و ۱۲ الی ۱۳ به ترتیب با حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، جواد بخشی، عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی، امیرمسعود رزازان عضو هیات عامل و معاون مالی در میان بگذارند.
همچنین روز یک شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ عباس شفیعی رئیس هیات مدیره از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ و عباس پیروزی عضوهیات عامل و معاون اعتباری از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان خواهند بود.
حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ از ساعت ۷:۳۰ الی ۹ و حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ با حضور در این واحد با مشتریان سخن خواهند گفت.
گفتنی است مشتریان گرامی میتوانند از طریق شماره تماس ۶۴۱۴۰ کلید ۳ با واحد پاسخگویی بانک ملی ایران تماس حاصل کرده و مطابق جدول زمانی اعلام شده با مدیران ارشد بانک، پیرامون سوالات و مشکلات خود گفتگو کنند.