پاسخ رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به سوالات تلفنی مشتریان
رویداد ۲۴| به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی طی ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مشتریان و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، دهها نفر خواستهها و مسائل خود را مطرح کردند و در این زمینه وی دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسشها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم و مشتریان به جهت شنیدن و آشنایی با مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی ۲ ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزههای مختلف بود.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دورهای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات مشتریان خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیریهای مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان و همکاران حاصل شود.
وی در ادامه با اشاره به این که طی مناسبتهای مختلف سال در مرکز ارتباط مردمی بانک مستقر در اداره کل روابط عمومی حضور مییابیم، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت میگیرد و به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ داده میشود.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که زمان حضور در این مراسم محدود است، گفت: این گفتگوها با مشتریان در سراسر کشور کمک میکند تا دیدگاهها و نگاه مشتریان به بانک اصلاح شود.
شفیعی با اشاره به این که مرکز ارتباط مردمی بانک نقطه حساس بازخورد عملکرد و یکی از مهمترین واحدهای مهم بانک است، گفت: با برنامه ریزی به دنبال تحول و توسعه این واحد در بانک هستیم تا به جایگاه واقعی اش برسد.
شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهرهای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان بر جای بگذارند.
ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاستهای محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانههای غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و... پاسخ داد.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند، اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، میتواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریعتر مسائل و دغدغههای مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.