تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پزشکیان از حکم بازداشت برای شهروند اهل گرمسار خبر دارد؟

علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت نوشته که اقدام دادستانی گرمسار با هماهنگی پرشکیان نبوده و رئیس جمهور از این موضوع خبر ندارد.

پزشکیان از حکم بازداشت برای شهروند اهل گرمسار خبر دارد؟

رویداد۲۴| علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت نوشته که اقدام دادستانی گرمسار با هماهنگی پرشکیان نبوده و رئیس جمهور از این موضوع خبر ندارد. اما ماجرا چیست؟
در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل و تجمع برخی مردم در خیابان‌ها برای ابراز شادمانی، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فرد اهل گرمسار در آن می‌گفت: «وقتی برادران آقای پزشکیان براداران ما را کشتند، برادران ما هم برادران آقای پزشکیان را کشتند؛ به آقای پزشکیان تسلیت عرض می‌کنیم».
یک فرد دیگر هم در این ویدیو می‌گفت: «نه ما به آقای پزشکیان تسلیت نمی‌گوییم، انشالله پیراهن مشکی تن کرده و سر قبر برادرانش می‌رویم».
بعد از آن بود که خبرگزاری دولتی ایرنا از صدور حکم بازداشت این فرد خبر داد.
وحید محمدی دادستان گرمسار گفته بود: «این حرکت به نوعی تشویش اذهان عمومی تلقی و با فرد یا افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.»
وی تاکید کرد: «بنا بر قانون، دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرد و فرد متخلف توسط اداره اطلاعات گرمسار شناسایی و تا صدور حکم قطعی، بازداشت خواهد شد.»
صدور حکم برای این فرد، اما با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه داشت و برخی هم به این نکته اشاره کردند که مسعود پزشکیان از این ماجرا خبر ندارد. توییت علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در همین راستا است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما