تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اینسرت تراشکاری چیست؟

در بازار ایران انواع برند اینسرت تراشکاری موجود است که میتوان به برند های ( اینسرت تراشکاری سندویک و اینسرت تراشکاری لامینا و اینسرت تراشکاری zcc اشاره کرد.

اینسرت تراشکاری چیست؟

رویداد۲۴ در صنعت تراشکاری و ابزار تراش و قالب سازی یکی از ابزار تراش پر کاربرد و بسیار مهم ، اینسرت تراشکاری میباشد یا همان الماس تراشکاری  . اینسرت  برای تراش و براده برداری از روی انواع سطوح فلزی مورد استفاده قرار میگیرد ، و دارای تنوع مخلف از لحاظ آلیاژ و ضخامت و ابعاد و سختی میباشد . بعبارتی میتوان گفت اینسرت تراشکاری نوعی تیغه تراش است که نیاز به تیز کردن ندارد و به راحتی قابل تعویض میباشد .

در بازار ایران انواع برند اینسرت تراشکاری موجود است که میتوان به برند های ( اینسرت تراشکاری سندویک و اینسرت تراشکاری لامینا و اینسرت تراشکاری zcc اشاره کرد . البته ابزار تراش آلسا با سالها تجربه در خصوص واردات انواع ابزار تراشکاری و نماینده انحصاری برند های معتبری از جمله تاکیمساش و هایپر کات و یاماتو و تانگولو توانسته تا حد بسیاری نیاز های موجود ابراز تراش را در این بازار فراهم کند .

اینسرت تراشکاری چیست؟

گرید اینسرت تراشکاری

 از خصوصیات اصلی  الماس تراشکاری جنس و آلیاژ در آن است که تعیین می‌کند یک الماس تراشکاری  برای تراش چه فلزی مناسب امیباشد. لازم بذکر است اینسرت‌ها از از جنس تنگستن کارباید  میباشند و با میزان سختی متفاوت و سرمت‌ها نیز ترکیبی از سرامیک‌ با فلزاتی از جمله ( آهن و کروم و تیتانیوم و نیکل) میباشد . مرکز اطلاعات انواع اینسرت تراشکاری. طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
1
سلام پیشنهاد می‌کنم حتما استفاده کنید کیفیت ابزار هاشون واقعا عالیه
نظرات شما