تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲

بهترین گوشی‌های هواوی در سال ۲۰۲۳

ما در این گزارش تعدادی از بهترین گوشی های هواوی موجود در حال حاضر را فهرست کرده ایم!

بهترین گوشی های هواوی در سال 2023

رویداد۲۴  حسین فلاحی: صحبت در مورد تلفن های هوشمند هواوی بدون اشاره به فیل در اتاق سخت است. هر کدام از گوشی های هوشمند هواوی که در دو سال و نیم گذشته منتشر شده است، به دلیل تحریم‌های مداوم ایالات متحده نمی‌تواند برنامه‌های اصلی Google مانند YouTube و Google Docs را خارج از جعبه اجرا کند. با این حال، اگر ارزیابی آمریکایی ها از هواوی را باور ندارید  یا اگر مایلید برای کشف سخت افزار پیشرفته این گوشی های هوشمند ریسک کنید، پس این راهنما برای شماست. ما همه گوشی‌های هوشمند هوآوی را که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند، آزمایش کرده‌ایم و در این گزارش به بررسی بهترین گوشی های این شرکت پرداخته ایم.

بهترین سخت افزار : Huawei Mate X2

Huawei Mate X2

Huawei Mate X2 تلفن هوشمندی است که اکثر شما با خواندن این  مطلب آن را نخواهید خرید. این گوشی نمی تواند سرویس های موبایل گوگل (GMS) را اجرا کند. همچنین این گوشی فقط به طور رسمی در چین به فروش می رسد و قیمت رسمی خرده فروشی آن معادل 2700 دلار است.

با این حال، اگر از علاقه مندان به فناوری موبایل هستید و به فناوری تاشو علاقه دارید، Mate X2 قابل توجه است زیرا به وضوح دارای بهترین سخت افزار تاشو موجود در بازار در حال حاضر است.  سخت‌افزار Huawei Mate X2 در حال حاضر تنها یک نسل جلوتر از سایر تلفن‌های تاشو موجود در بازار است.

تمام کاستی‌های قبلی که در گوشی‌های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 2 و Xiaomi Mix Fold دیده‌ایم، مانند چین‌خوردگی قابل‌توجه در وسط صفحه، سیستم دوربین نه چندان پرچم‌دار و لولای کمی که بر جای می‌گذارد. شکاف در هنگام تا شدن، همه در Mate X2 حذف شده اند.

وقتی میت X2 تا شود، تقریباً شبیه یک تلفن معمولی است، فقط ضخیم‌تر و سنگین‌تر. باز شدن صفحه نمایش، نسبت به صفحه نمایش های گلکسی زد فولد 2 و شیائومی می میکس فولد یکپارچه تر است. سیستم دوربین عمدتاً مشابه سیستمی است که در Huawei P40 Pro Plus دیده می‌شود، بنابراین شما یک لنز زوم اپتیکال 10 برابری دریافت می‌کنید که لنزهای زوم دیگر تاشوها را از بین می‌برد.

باز هم، نداشتن GMS و قیمت بالای آن به این معنی است که این گوشی تقریباً جذابیت اصلی را ندارد، اما اگر می‌خواهید در حال حاضر پیشرفته‌ترین سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند را داشته باشید، Huawei Mate X2 همانی است که به دنیال آن می گردید.

یک گوشی عالی: Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

جدیدترین دستگاه تاشو هوآوی شیک و فوق العاده شیک با دوربین اصلی قوی برای راه اندازی است. اما اخطارهای معمول اعمال می شود. اولین گوشی تاشو هوآوی نیز جدیدترین گوشی در این لیست است که در اوایل ژانویه معرفی شد. بسیاری از پیشرفت‌های تاشو که هوآوی با Mate X2 معرفی کرد، مانند صفحه‌نمایش با چین و چروک بسیار سخت‌تر و شکل تا شده‌ برخلاف تاشوهای سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

به دلیل تحریم‌های ایالات متحده که هواوی را از توسعه تراشه خود (و ظاهراً دستیابی به تراشه‌های 5G) منع می‌کند، P50 Pocket با اسنپدراگون 888 بدون پشتیبانی 5G کار می‌کند. با این حال چیز دیگری در مورد این گوشی درجه یک است: شما یک صفحه نمایش 6.9 اینچی 120 هرتزی OLED، یک سیستم دوربین سه گانه با یک دوربین 40 مگاپیکسلی، f/1.8 با 13 مگاپیکسل فوق عریض و یک دوربین 32 مگاپیکسلی "Ultra Spectrum" برای تقویت نمایه رنگ ها. P50 Pocket همچنین دارای همان موتور عکاسی محاسباتی XD Optics است که هواوی P50 Pro را تامین می کند.

و درست مانند P50 Pocket، می‌توانید از سیستم دوربین اصلی برای عکس‌های سلفی نیز استفاده کنید، زیرا یک صفحه نمایش کوچک در بیرون وجود دارد که می‌تواند منظره یاب دوربین و همچنین سایر ویجت‌های کوچک را هنگام تا شدن دستگاه نشان دهد. با وجود ساختار نازک (7.2 میلی‌متری) ، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در خود جای داده است که عمر باتری بالاتر از حد متوسط ​​را ارائه می‌کند.

بهترین با برنامه های گوگل: Huawei P30 Pro

Huawei P30 Pro

اگر واقعاً به خدمات گوگل موبایل نیاز دارید و همچنان می خواهید از گوشی هواوی استفاده کنید، P30 Pro بهترین گزینه است. این گوشی دو ماه قبل از اعلام ممنوعیت منتشر شد، حتی امروز نیز از پشتیبانی کامل گوگل برخوردار است. با این حال،عمر P30 Pro تقریباً سه ساله است، بنابراین شروع به نشان دادن سن خود کرده است، به ویژه صفحه نمایش OLED 60 هرتزی با ناچ. اما سیستم دوربین آن هنوز هم امروز پابرجاست، زیرا در زمان عرضه، می توان گفت که پیشگامانه ترین سیستم دوربین در آن زمان بود. P30 Pro اولین تلفنی بود که لنز زوم پریسکوپ را ارائه کرد و سنسور RYYB 40 مگاپیکسلی آن می‌توانست در صحنه‌های تاریک نور را به گونه‌ای که هیچ گوشی دیگری در آن زمان نمی‌توانست جذب کند.

تراشه Kirin 980 هنوز هم امروز عملکرد خوبی دارد و عمر باتری هنوز واقعاً خوب است (به خصوص که صفحه نمایش فقط 60 هرتز است). در نهایت، توصیه به خرید یک گوشی سه ساله کمی سخت است، اما اگر باید یک هوآوی با گوگل داشته باشید، حتی با قیمت 599 دلاری آن را می توان مقرون به صرفه دانست.

بهترین میان رده: Huawei Nova 9

 Huawei Nova 9

هواوی نوا 9 یکی از اولین گوشی‌های این شرکت است که از SoC کوالکام استفاده می‌کند و همچنین دارای طراحی سبک و باریک با صفحه‌نمایش فوق‌العاده و همه‌جانبه هوآوی نوا 9 است. هواوی نوا 9 که در اواخر سال 2021 عرضه شد، یک میان رده شیک و شیک است که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و تراشه اسنپدراگون 778 است. Nova 9 با حداقل حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش منحنی، پشت شیشه‌ای رنگی براق (یا اگر ترجیح می‌دهید یک نسخه مشکی ساده) و ساختار نسبتاً سبک و نازک با وزن ۱۷۵ گرم و ۷.۸ میلی متر در ضخامت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی نیز به اندازه کافی بزرگ است که می تواند تمام روز گوشی را تامین کند.

تراشه اسنپدراگون 778 هنوز هم در سال 2022 یک SoC جامد است، اگرچه این گوشی، مانند همه محصولات اخیر هواوی، از 5G پشتیبانی نمی کند. جفت سنسورهای 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق نیز اکثراً بی فایده هستند، اما در مجموع Nova 9 یک گوشی توانمند است اگر با عدم دسترسی به Google مشکلی ندارید.

بهترین قیمت با HMS : گوشی Huawei P Smart 2021

Huawei P Smart 2021

Huawei P Smart 2021 یک دستگاه ارزان قیمت است که از Kirin 710A با حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. شما یک پنل IPS LCD 6.7 اینچی دارید که با فرکانس 60 هرتز به روز می شود و یک سیستم دوربین با عنوان دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی. دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با Kirin 710A جفت می شود و عمر باتری تمام روز را تامین می کند. البته، برنامه‌های Google ندارد، بنابراین شما مشمول محدودیت‌هایی مانند برخی از دستگاه‌های این لیست هستید.

بهترین گوشی بزرگ هواوی: Huawei Mate 20 X 5G

Huawei Mate 20 X 5G

هواوی میت ایکس 2 با صفحه نمایش 7.2 اینچی، یک گوشی بزرگ برای کسانی است که می خواهند یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشند. اگرچه کمی سخت است، اما می‌توانم تأیید کنم که هنوز در جیب‌های شلوار مردانه بزرگسالان قرار می‌گیرد و به لطف حالت عالی هواوی، استفاده با یک دست غیرممکن نیست. در جاهای دیگر، تقریباً تمام ویژگی‌های هواوی میت 20 پرو را دریافت می‌کنید، بنابراین انتظار یک سیستم دوربین توانمند با پوشش فاصله کانونی عریض، فوق عریض و تله فوتو، پردازنده Kirin 980 و عمر باتری واقعاً طولانی را داشته باشید. این تلفن حتی از برخی از باندهای 5G در ایالات متحده پشتیبانی می کند تا به عنوان یک دستگاه پخش فیلم و بازی موبایل مفید باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما