تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

۸ مدل از بهترین توپ فوتبال‌های سالنی و چمن

با‌توجه به آنکه فوتبال هم در سالن و هم در چمن طبیعی انجام می‌شود، توپ‌های مختلفی برای آن ساخته شده است تا بازیکنان بتوانند به‌خوبی روی بازی خود مانور دهند. البته این بازی در سالن به ۲ صورت فوتسال و روی چمن مصنوعی انجام می‌شود که توپ مختص به هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

۸ مدل از بهترین توپ فوتبال‌های سالنی و چمن

رویداد۲۴ فوتبال یکی از ورزش‌هایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و از همین جهت هم اغلب افراد به‌دنبال خرید توپ فوتبال اصل برای آن هستند. اغلب افرادی که در این ورزش حرفه‌ای شده‌اند از زمین خاکی و با توپ پلاستیکی شروع کردند. با‌توجه به آنکه فوتبال هم در سالن و هم در چمن طبیعی انجام می‌شود، توپ‌های مختلفی برای آن ساخته شده است تا بازیکنان بتوانند به‌خوبی روی بازی خود مانور دهند. البته این بازی در سالن به 2 صورت فوتسال و روی چمن مصنوعی انجام می‌شود که توپ مختص به هر‌ کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

برای خرید توپ فوتبال باید به چه چیزی توجه کنیم؟

همان‌طور که برای خرید یک لباس، بسیاری از فاکتور‌ها را در ‌نظر می­گیرید تا در ‌نهایت بهترین مدل و جنس را تهیه کنید، برای تهیه این وسیله هم باید طبق برخی فاکتور‌ها پیش بروید. می‌توان از قیمت، نظرات کاربران، اندازه مناسب و همچنین مواد ساخت آن به‌عنوان اصلی‌ترین فاکتور‌ها در این زمینه نام برد. برای آنکه بتوانید بهترین نوع از این محصول را در ‌اختیار داشته و با آن بهترین بازی خود را ارائه دهید، لازم است طبق این مسائل، قدم‌به‌قدم پیش بروید.

نظرات کاربران

پیش از آنکه یک توپ فوتبال را به‌صورت اینترنتی یا حتی حضوری بخرید، بهتر است بسیاری از نظرات در مورد آن را سبک و سنگین کرده و به‌خوبی بسنجید. کار‌تان در این زمینه با گشتن در سایت اینترنتی بسیار راحت‌تر خواهد بود. برخی از سایت‌ها نظرات کاربران را در زیر هر محصول قرار می‌دهند تا فرد دیگری که قصد خرید دارد، بتواند با بررسی دیگر دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشد. البته نباید تنها به این دیدگاه‌ها بسنده کنید؛ چراکه امکان دارد برخی از افراد بیهوده و بدون آنکه محصول را خریداری کرده باشند، نظر مثبت یا منفی بدهند.

وقتی می‌توانید به این نظرات اطمینان کرده و توپ مورد‌نظر خود را بخرید که پس از بررسی متوجه شوید، دیدگاه‌های مثبت بیشتر از منفی هستند. با انجام این کار می‌توانید به کیفیت، ثبات قیمت و بسیاری از اطلاعات دیگر در مورد محصول نیز پی ببرید.

۸ مدل از بهترین توپ فوتبال‌های سالنی و چمن

قیمت

اگر می‌خواهید با فوتبال بازی‌کردن از یک فرد عادی به بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید، بهتر است به مبحث قیمت توجه زیادی نداشته باشید و از آن ساده بگذرید. هر چه پول بیشتری برای تهیه این محصول بدهید، از طرف دیگر کیفیت بیشتری را تجربه خواهید کرد. به‌صورت کلی گفته می‌شود، همیشه قیمت بالا دلیل بر کیفیت بیشتر نیست؛ اما این مسئله برای خرید توپ فوتبال صدق نمی‌کند. اگر توانایی خرید این محصول در قیمتی بالا‌تر از 1 میلیون را دارید، بهتر است این کار را انجام دهید و به واضح‌ترین شکل ممکن تفاوت آن را با مدل‌های دیگر حس کنید.

البته چگونگی نگهداری شما از وسیله‌تان هم در افت‌کردن یا نکردن کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. چنانچه برای خرید توپ‌تان پول بیشتری بدهید، به‌طور قطع قدر آن را هم بیشتر خواهید دانست و هر جایی آن را شوت نمی‌کنید.

اندازه مناسب

به‌صورت کلی این وسیله دارای 5 سایز مختلف است که هر‌کدام ویژگی‌های ظاهری و همچنین باطنی مختص به خود را دارند.

  • سایز 1 : این سایز که با عنوان مینیاتوری شناخته می‌شود، برای بازیکنان حرفه‌ای مناسب نبوده و تنها جنبه تفریحی دارد. البته می‌توان از آن برای حرکات پا هم استفاده کرد.

  • سایز 2: این اندازه هم بیشتر مناسب کودکان ساخته شده است. سایز 2 هم همانند اندازه 1 کاربرد حرفه‌ای نداشته و تنها برای تمرینات پا می‌توانید از آن بهره ببرید.

  • سایز 3: این اندازه از توپ فوتبال که برای کودکان همچون سایز بسیار بزرگ است، برای بازی جوانان مناسب تلقی می‌شود.

  • سایز 4: این نوع هم همانند سایز 3 برای جوانان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • سایز 5: اندازه استاندارد و قانونی این محصول برای بزرگسالان، هم خانم‌ها و هم آقایان، اندازه 5 است. به‌صورت کلی افراد بالای 14 سال می‌توانند این محصول را با چنین اندازه‌ای خریداری کرده و از آن بهره ببرند.

۸ مدل از بهترین توپ فوتبال‌های سالنی و چمن

مواد ساخت

به‌صورت کلی، تمامی توپ‌های فوتبال یا از جنس پلی‌یورتان ساخته می‌شوند یا پی‌وی‌سی ماده تشکیل‌دهنده اصلی آن‌ها است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، به همین موضوع جنس مربوط می‌شود. اگر به‌دنبال کیفیت عالی هستید و می‌خواهید محصولی که خریداری کرده‌اید را در چمن مصنوعی یا طبیعی استفاده کنید، باید نوع پلی‌یورتان را برگزینید. اما اگر می‌خواهید در سالن فوتسال بازی کنید، لازم است به انتخاب نوع پی‌وی‌سی بپردازید.

معرفی 8 مدل از بهترین توپ فوتبال های قیمت مناسب

در این دسته، بهترین‌ها از لحاظ مناسب‌بودن برای افراد حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

توپ تیرو آدیداس

این محصول که یکی از با‌کیفیت‌ترین‌ها در این زمینه است، فناوری‌ها ویژگی‌های بسیاری را در خود جای داده تا بازیکنان بتوانند با استفاده از آن، بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. این وسیله به‌صورتی طراحی و ساخته شده که هنگام شوت‌زدن، کم‌ترین مقاومت هوا را تجربه کرده و بتوانید با دقت و سرعت بالا پاس داده یا گل بزنید.

۸ مدل از بهترین توپ فوتبال‌های سالنی و چمن

توپ چمپیونزلیگ آیندهوون

از آنجایی‌که رویه این محصول از چرم یا مواد سنتتیک ساخته شده و می‌تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد، طبیعی است که قیمتی حدود 3 میلیون تومان داشته باشد. ظاهر این مدل به‌صورتی طراحی شده که مناسب لیگ قهرمانان و مسابقات رسمی است.

توپ تمرینی MLS

در‌واقع نام اصلی این محصول، مخفف‌شده عبارت Major League Soccer بوده و معنی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا و کانادا را برای مخاطب عرضه می‌کند. چرم مصنوعی که رویه این محصول را پوشانده، باعث می‌شود تا در برابر ضربات و فشار زیاد دوام بیاورد و مقاومت زیادی از خود نشان دهد. مدل ام‌ال‌اس دارای فناوری با نام بال است که هوا را در داخل توپ نگه می‌داشته و یکم شیار و سوزن دارد.

توپ مارول آدیداس

این محصول که با قیمتی حدود 2 الی 3 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد، بسیاری از تکنولوژی‌های جدید را در خود جای داده و با مواد بسیار با‌کیفیت ساخته شده است. می‌توان از این محصول شرکت آدیداس هم در چمن مصنوعی و هم در چمن طبیعی استفاده کرد.

توپ Nike Mercurial

سبک‌بودن و سرعت بسیار بالا به علت ساختار فیزیکی عالی، از مشخصه‌های اصلی این محصول است. می‌توان دوام و کیفیت بالای آن را از رویه چرم مصنوعی به‌راحتی حدس زد. در کنار دقت، سرعت و کنترل کیفیت، زیبایی هم نقش بسیار موثری را در این مدل ایفا می‌کند.

توپ فوتبال مولتن

اگر نمی‌خواهید برای تهیه توپ فوتبال هزینه زیادی کنید و در‌عین‌حال کیفیت به‌نسبت بالایی را هم خواستارید، می‌توانید انواع مدل‌های مولتن را مشاهده کرده و بر ‌اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

توپ باشگاهی MLS

این محصول که مناسب درون سالن و برای بازی فوتسال است، کیفیت بسیار مناسبی داشته و توسط لیگ فوتسال حرفه‌ای آمریکا طراحی می‌شود.

خرید آنلاین توپ های قیمت مناسب فوتبال

از آنجایی‌که قیمت می‌تواند تعیین‌کننده انتخاب‌ باشد، به همین دلیل اغلب افراد سعی می‌کنند به‌دنبال کیفیت مناسب به‌همراه قیمت خوب باشند. اگر شما از این دسته افراد هستید، می‌توانید به سوت استور که فروشگاهی با قیمت بسیار مناسب است، مراجعه کرده و در میان تنوع زیاد از این محصول، نوع مورد‌نیاز خود را خریداری کنید. سایت سوت استور تمامی توپ فوتبال های معرفی شده در این مطلب را به همراه کیفیت بالا و ارسال رایگان موجود دارد و شما می توانید خریدی آسوده به همراه ارسال رایگان از این سایت داشته باشید.

نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان