تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین برند مکمل‌های بدنسازی

مکمل‌ها می‌توانند بخشی مهم از برنامه تمرینی و تغذیه‌ای برای سفر تناسب اندام باشند. درست است که رژیم غذایی سالم و برنامه تمرینی منظم و متناسب با اهداف شما اساسی هستند، اما مکمل‌ها می‌توانند در برخی موارد و در صورت نیاز، بهبود عملکرد شما را تسهیل کنند.

بهترین برند مکمل‌های بدنسازی
رویداد۲۴ مهسا زرگری: مصرف مکمل‌ها در بدنسازی تأثیر قابل توجهی دارد. مکمل‌های بدنسازی می‌توانند به عنوان یک ابزار مفید در بهبود عملکرد و عملکرد ورزشکاران عمل کنند.

فواید مصرف مکمل‌ها بر عملکرد ورزشکاران 

در زیر تأثیرات مهم مصرف مکمل‌ها در بدنسازی را مشاهده می کنید:

افزایش عملکرد ورزشی

برخی مکمل‌ها می‌توانند عملکرد ورزشی را افزایش دهند، از جمله افزایش قدرت، استقامت و حجم عضلات.

ساخت و اصلاح عضلات

برخی مکمل‌ها، مانند پروتئین‌ها، برای ساخت و اصلاح عضلات بسیار مهم هستند. مصرف مناسب پروتئین می‌تواند فرایند بهبود و رشد عضلات را تسریع کند.

حفظ انرژی و کاهش خستگی

مکمل‌هایی مانند آمینو اسیدها و کراتین می‌توانند بهبود انرژی و استقامت را در ورزشکاران بدنسازی ارتقا دهند و خستگی را کاهش دهند.

بهبود بازسازی و آسیب‌های ورزشی

برخی مکمل‌ها، مانند اسیدهای چرب امگا-3 و آنتی‌اکسیدان‌ها، می‌توانند بهبود بازسازی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده و کاهش التهاب بعد از تمرین فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین زمان مصرف پروتئین وی


تنظیم هورمون‌ها

برخی مکمل‌های ورزشی می‌توانند تأثیری بر روی هورمون‌های بدن داشته باشند، مانند افزایش سطح تستوسترون و هورمون رشد.

بهترین برند مکمل های بدنسازی

به گزارش رویداد۲۴ در صنعت مکمل‌های بدنسازی، وضعیت شرکت‌ها متنوع است و برخی از شرکت‌ها مستقل و بصورت تمام وقت به تولید مکمل‌های بدنسازی می‌پردازند، در حالی که برخی دیگر شرکت‌ها می‌توانند تأمین کنندگان مواد اولیه باشند و در این صورت فقط بسته‌بندی را بر عهده دارند. در زیر، چند برند معروف خارجی مکمل‌های بدنسازی را معرفی می‌کنم که بهترین عملکرد را در چند سال گذشته برای مصرف کنندگان به همراه داشته اند:

Optimum Nutrition  : این برند برای کیفیت بالا و محصولات معتبرش شناخته می‌شود. وی ای کریتین، پروتئین وی ای و قهوه ایزوله از محصولات معروف این برند هستند.

MuscleTech :برندی محبوب که تولیدات مکمل‌های متنوعی از جمله پروتئین، کریتین و فرمول‌های قدرتمند برای مکمل‌های قبل و بعد از تمرین دارد.

BSN  : محصولات متنوع و خوش طعم BSN یکی از برندهای محبوب در بخش تجهیزات بدنسازی محسوب می شود. تولیدات مشهور این برند عبارتند از سینتاکس ایزو و سایزون 10.

Dymatize:این برند برای کیفیت بالا و مکمل‌های پاک و موثر خود شناخته می‌شود. از محصولات معروف آن می‌توان به ایزو 100 و ایمپکت وی ای ایچ اشاره کرد.:

Universal Nutrition: برندی با تاریخچه طولانی در صنعت بدنسازی که تولیدات معتبری از جمله آنیمال پاک و ایزوتک نیترو داشته است.

برندهای ایرانی

با مراجعه به داروخانه، احتمالاً بهترین مکمل‌های بدنسازی ایرانی را مشاهده کرده‌اید. در چند دهه اخیر، مکمل‌های بدنسازی ایرانی به همراه برندهای خارجی، گسترش قابل توجهی پیدا کرده و توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

احتمالاً شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر، سوالاتی مانند مزایای مکمل‌های بدنسازی ایرانی و قدرت رقابت با مکمل‌های خارجی را در ذهنتان دارید. اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، بهتر است مقاله را به همراه ما ادامه دهید.

بهترین برند مکمل‌های بدنسازی

شرکت کاله

بسیاری از ایرانیان با برند کاله آشنا هستند. این برند لبنیاتی، محصولاتش را در هر فروشگاهی می‌توان یافت. ارزشمند است که بدانید فعالیت این شرکت تنها به محصولات لبنی محدود نمی‌شود و در زمینه تولید مکمل‌های بدنسازی نیز فعالیت دارد.

شرکت کاله از جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی استفاده می‌کند، که باعث شده محصولات این برند نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور نیز طرفدارانی داشته باشد و سالانه بخشی از تولیدات خود را برای صادرات اختصاص دهد. اگر قصد مصرف بهترین محصول این شرکت را دارید، ما پروتئین وی کاله پرو را به شما توصیه می‌کنیم.

شرکت ستارگان نیک

برند ایرانی ژن استار یکی از تولیدات هلدینگ ستارگان نیک واقع در استان گیلان است.
هلدینگ صنایع دارو و مکمل های غذایی ستارگان نیک و ایساتیس دارو پارس (سهامی خاص)  فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید دارو ، مکملهای ورزشی ، غذایی و رژیمی با بهره گیری از کادری مجرب از متخصصان و محققان صنعت دارویی کشور با مشارکت شرکت Health Empire کانادا آغاز کرد. هم اکنون این هلدینگ صاحب برندهای ژن استار , ویتاپ و آلامو در بخش مکمل های بدنسازی است.

کمپانی ستارگان نیک با مشارکت شرکت Health Empire کانادا مکمل های خود را تولید و عرضه می کند.

شرکت پگاه

اگر به دنبال بهترین مکمل‌های بدنسازی ایرانی هستید، این شرکت یکی از گزینه های روی میز است. پگاه، یا همان صنایع شیر ایران، با بیش از 7 دهه تجربه، به تازگی به تولید مکمل‌های ورزشی بر اساس نیاز ورزشکاران پرداخته است.

با پگاه نیازی به نگرانی در مورد تنوع محصولات ندارید؛ تنوع گسترده مکمل‌های این برند باعث بهبود قدرت انتخاب شما می‌شود. بسته به علاقه خود می‌توانید پروتئین‌های 500 گرمی کاکائویی یا بسته‌بندی‌های 15 کیلویی نعنایی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که محبوبیت این برند به دلیل خدمات پس از فروش مناسب افزایش یافته است و مکمل‌های آن را به محصولاتی پرطرفدار تبدیل کرده است. محصولات پرطرفدار پگاه شامل موارد زیر هستند:

مکمل پروتئین وی پگاه

مکمل گینر اولترا پاور پگاه

مکمل کراتین پگاه

برند ادوای

پس از طی چندین سال تحقیقات و توسعه در سال 1386 با به کارگیری کادرعلمی مجرب و همچنین با فرمولاسیون مواد از کشور های اروپایی اقدام به تولید انواع مکمل های غذایی , رژیمی , ورزشی و دارویی با نام تجاری ادوای  نموده است.

این شرکت از مواد اولیه وارداتی از برند های معتبر دنیا از جمله دگوزای آلمان و DMV هلند در تولید مکمل های خود استفاده می کند.

روش های تشخیص اصل بودن مکمل

تشخیص اصالت یک مکمل بدنسازی ممکن است چالش‌برانگیز باشد، زیرا برخی تقلبات و تقلیدهای غیرقانونی در بازار وجود دارد. اما می‌توانید با مراعات موارد زیر، اصالت مکمل بدنسازی را بهتر تشخیص دهید:

منابع معتبر: خرید مکمل‌های بدنسازی از منابع رسمی و معتبر نظیر فروشگاه‌های ورزشی معتبر، سایت‌های اینترنتی رسمی برند یا توزیع‌کنندگان مجاز می‌تواند احتمال اصالت محصول را افزایش دهد.

بررسی بسته‌بندی: بسته‌بندی مکمل بدنسازی باید دارای برچسب مشخصات کامل و شفافیت باشد. باید شامل نام برند، تاریخ انقضا، شماره تماس و آدرس شرکت سازنده، نشان استانداردی مانند نشان CE یا FDA و شماره دستگاه را داشته باشد.

شناسایی نمادها و مارک‌ها: برخی از برندهای معتبر دارای نمادها و مارک‌های خاصی هستند که به راحتی قابل شناسایی هستند. قبل از خرید، با مطالعه درباره نمادها و مارک‌های مرتبط با برند مورد نظرتان آشنا شوید.

تحقیق و بررسی برند: قبل از خرید مکمل بدنسازی، تحقیق کنید و درباره برند و شرکت سازنده آن اطلاعاتی کسب کنید. بررسی تاریخچه، سابقه و نظرات مشتریان می‌تواند در تشخیص اصالت مکمل کمک کند.

قیمت معقول: قیمت مکمل‌های بدنسازی باید به طور معقول و منطقی باشد. قیمت بسیار پایین نسبت به محصولات مشابه ممکن است نشانگر تقلب باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی دوستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
باسلام چراازهلدینگ ایلیاپارس برند دوبیس رانتک ونید نام نبردید که شرکت شناخته شده ایرانی هستش
نظرات شما