تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

جریان اعزام طلاب به روستا‌ها برای تبلیغ جلیلی چیست؟!

تصاویری که از اعزام گسترده طلاب و نیرو‌ها به روستا‌ها برای تبلیغ سعید جلیلی در فضای مجازی منتشر شده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفته است.

ماجرای اعزام طلاب به روستا‌ها برای تبلیغ جلیلی چیست؟!

رویداد ۲۴ | رجا نیوز با انتشار تصاویری که در عصرایران نیز بازنشر شده، نوشته است: امواج نیرو‌های انقلاب درحال حرکت به سمت روستا‌ها
بخشی از گروه‌های انقلابی بعد از فراخوان نهضت روستا به روستا حرکت به سمت شهرستان‌ها و روستا‌ها را شروع کرده‌اند. امروز تکلیف دینی تمام هسته‌های انقلاب و خانواده‌های ایرانی است که برای آینده کشور و جلوگیری از بازگشت انصار روحانی به قدرت اقدام کنند.»

گفتنی است طی روز‌های اخیر با تعطیلی زودهنگام حوزه‌های علمیه، بسیاری از روحانیون و طلاب برای تبلیغ جلیلی به روستا‌ها اعزام شدند.

ماجرای اعزام طلاب به روستا‌ها برای تبلیغ جلیلی چیست؟!

ماجرای اعزام طلاب به روستا‌ها برای تبلیغ جلیلی چیست؟!

لازم  به ذکر است که محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علیه قم، درباره استفاده از طلاب برای تبلیغ به نفع جلیلی گفت: متأسفانه خود حوزه این سیاست‌گذاری را داشته و جلسه‌ای در جمکران با حضور معاونان و مشاوران و مدیریت حوزه داشته‌اند.

محسن حسام مظاهری پژوهشگر مطالعات اجتماعی دین و تشیع نیز به خبر اعزام مبلغان حوزه علمیه قم برای تبلیغ جلیلی واکنش نشان داد ه است. او تبدیل طلاب و روحانیون به سربازان پیاده‌نظام یک جریان سیاسی را تبدیل رقابت‌های انتخاباتی به جنگ اسلام و کفر خوانده است و گفته اقدام سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه غیرقانونی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما