تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

به نام خدا

با عنایات و الطاف باریتعالی، مفتخرم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را خدمت همکاران گرانقدرم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نمایم.

موفقیت، محبوبیت و خوشنامی این شرکت بیمه‌ای در سال‌های اخیر و ارائه خدمات شایسته به هموطنان، یقینا مرهون همدلی و همراهی و همچنین تلاش خستگی ناپذیر همه اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیاست که با عملکردی ستودنی، رقم خورده است و به عنوان گنجینه ملی و اقتصادی کشور، همچنان نقش موثری در فعالیت‌های اقتصادی و حمایت از خانواده‌ها در کنار خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور را ایفاء می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی از همت والای شما عزیزان اعلام می‌دارم، بیمه آسیا با تدبیر هیات مدیره محترم و تلاش ارزنده کارکنان و شبکه توانمند فروش، بر آن است تا در سال ۱۴۰۳، با اصلاح ترکیب پرتفوی بیمه‌ای و توسعه فروش در بیمه‌های با ریسک مناسب، افزایش نسبت بازدهی منـافع حاصل از سرمایه گـذاری ها، بهبود فرآیند نظارت ها، ارائه طرح‌های نوین بیمه ای، ارائه بیمه نامه‌های ترکیبی و میان رشته ای، تقویت بستر فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات و محصولات برخط و دیجیتال (اعم از صدور و خسارت)، توسعه محصولات بر اساس نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار، ارتقاء سطح دانش و مهارت فنی کارکنان و شبکه فروش، افزایش سطح رضایت مشتریان، تقویت شبکه فروش و استقرار نظام و استاندارد‌های مرتبط با امور مشتریان، موفقیت‌های بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور را در این سال، تداوم بخشد. 
 
همچنین از مساعی و تلاش همکاران معزز بازنشسته قدردانی می‌نمایم که سال‌های گرانبهای عمر خود را در مسیر تعالی این شرکت صرف کردند و این گنجینه گرانبها را از خود به جای گذاشتند و امیدوارم این امانت ارزشمند را به خوبی پاس بداریم و از آن نگهداری کنیم.
 
با عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یاد و خاطره همکاران درگذشته را که صادقانه در این شرکت خدمت و تلاش کردند، گرامی می‌دارم و به خانواده بزرگوار این عزیزان، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.
در نهایت با تبریک مجدد این مناسبت میمون و فرخنده به اعضای محترم هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مشاوران، مدیران، کارکنان، نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران و سهامداران، از خداوند متعال، موفقیت، سلامتی و سربلندی شما همکاران عزیز و همچنین توفیق روزافزون بیمه آسیا را در ارائه خدمت شایسته به ملت شریف ایران، آرزومندم.
 
مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

برچسب ها: بیمه آسیا
نظرات شما