تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
آغاز تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت)

با شعار «لیموناد، اصلش زمزمه» کلید خورد

تبلیغات زمزم در اسنپ (سوپرمارکت) از روز شنبه ۱۳ مردادماه به مدت یک هفته آغاز شد.

با شعار «لیموناد، اصلش زمزمه» کلید خورد

رویداد۲۴| به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، هدف از تبلیغات زمزم در کمپین اسنپ که تحت عنوان «لیموناد اصلش زمزمه» آغاز شده است؛ از یک سو ارائه تخفیف به مصرف‌کنندگان نهایی و از سوی دیگر فروش و عرضه مستقیم «لیموناد اصل» در بازار مملو از «لیموناد‌های کپی شده» است .

گفتنی است در ساعات اولیه روز نخست تبلیغات، شاهد رشد ۵۰ درصدی فروش لیموناد اصل در اسنپ (سوپر مارکت) بودیم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زمزم
نظرات شما