تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

نگرانی مونا فرجاد بازیگر از نبود دارو برای خواهر بازیگرش که مبتلا به سرطان است

مونا فرجاد بازیگر تئاتر و تلویزیون که خواهر او مارال فرجاد مدتی است به بیماری سرطان مبتلا شده، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: داروی پت‌اسکن موجود نیست.

مونا و مارال فرجاد

رویداد۲۴ عصر ایران نوشت: مونا فرجاد که خواهرش مارال مدتی است از بیماری سرطان رنج می‌برد در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: داروی پت‌اسکن موجود نیست.

او در ادامه نوشت: لطفا با دقت هزار بار از روی آن بخوانید. کسانی که خود یا عزیزشان بیماری سرطان دارند می‌دانند چه آزمایش مهم و گرانی برای ادامه‌ی روند درمان این بیماریست. در ایران چند مرکز درمانی محدود این دستگاه را دارند که مدتیست داروی آن موجود نیست. 


بیشتر بخوانید: مارال فرجاد کیست؟


بیماران و خانواده‌های آن‌ها سرگردان و چشم انتظار هستند تا دارو بیاید و این آزمایش انجام شود. درد و رنج و نگرانی از خود بیماری به کنار باید به آن اضطرابِ نبود دارو را هم اضافه کنیم. همه می‌دانند که چقدر زمان در روند درمان موثر است و نیاز به هیچ سواد یا تخصصی در تشخیص اهمیت زمان وجود ندارد.

اینجا ایران است. تهران. داروی پت‌اسکن موجود نیست.

استوری مونا فرجاد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
0
موقعی که ملت دارو نداشتن لال بودی اینطوری کمک بخوای ؟؟؟؟ حالا نوبت به خودتون رسید زبون وا کردین ؟؟؟شماهایی که سر و ته تون رو بزنن تو فضای مجازی ول هستین تا الان خبر نداشتین دارو برای همین مردمی که شماها رو گنده کردن پیدا نمیشه ؟؟؟؟؟ خبر داشتید . میگفتید به ما چه ؟؟؟ چرا خودمون رو بد کنیم . گور باباشون !!! آسیاب به نوبته !!!! یادت باشه
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
0
نبودن دارو ؟؟
مارال فرجاد
نظرات شما
پیشخوان