تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

امروز تعطیل است؟

طبق اطلاعیه استانداری خراسان رضوی امروز تعطیل نیست.

امروز تعطیل است؟

رویداد ۲۴| دیروز ۱۲ شهریورماه (به مناسبت ۲۸ صفر) در تقویم کشور تعطیل رسمی بود. همچنین چهارشنبه یعنی ۱۴ شهریور نیز یکی از تعطیلات شهریورماه (به مناسبت ۳۰صفر) است. طبق گفته وزیر کشور احتمال تعطیلی سه‌شنبه نیز وجود داشت تا با توجه به تعطیلی پنجشنبه شاهد ۴ روز تعطیلی رسمی در شهریور ۱۴۰۳ باشیم.

امروز، اما تعطیل نشد. روابط عمومی استانداری خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سه شنبه ۱۳ شنبه شهریور مشهد تعطیل نیست.

در این اطلاعیه آمده است: همه دستگاه‌های اجرایی اعم از ادارات و بانک‌های مشهد به منظور خدمت رسانی شایسته به شهروندان و زائران ارجمند سه شنبه دایر است و طبق روال به انجام وظایف خود خواهند پرداخت.

استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی روز سه شنبه در مشهد و این استان براساس ضروت خواهد بود و تاکنون موضوعی در این خصوص اعلام نشده است.

اسکندر مومنی وزیر کشور هشتم شهریور ماه در قرارگاه خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر در مشهد اعلام کرد: احتمال تعطیلی روز سه شنبه فقط مربوط به مشهد است و مصوبه تعطیلی منوط به تصمیم گیری در تهران خواهد بود.

بنابر جدول تعطیلی سالیانه موزه‌ها و کاخ‌ها و بنا‌های دارای ورودیه وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، تمام این اماکن در سراسر کشور، دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۳ همزمان رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ۲۸ صفر تعطیل‌اند. برنامه کاری موزه‌ها در ادامه هفته طبق روال بوده و برای بازدید علاقه‌مندان باز است. اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای چهاردهم شهریورماه برابر با شهادت امام رضا (ع) تعطیلی اعلام نکرده است.

سینما‌های کشور از روز ۱۱ شهریور ساعت ۱۸ تعطیل هستند و این تعطیلی ۱۲ شهریور هم ادامه خواهد داشت. سینما‌ها مجدد در روز ۱۳ شهریور بازگشایی می‌شوند و ساعت ۱۸ همان روز به مناسبت شهادت امام رضا (ع) تعطیل می‌شوند. ۱۴ شهریور هم به صورت کامل تعطیل خواهند بود. سینما‌ها از ۱۵ شهریور به روال عادی اکران خود باز می‌گردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تعطیلی ادارات
نظرات شما