تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

قتل خانوادگی تلخ در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از قتل خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: پدر در این ماجرا فرزند ۱۳ ساله خود را کشت و سپس خودکشی کرد.

قتل خانوادگی تلخ در پردیس

رویداد24| سرهنگ مراد صارمی از کشف دو جسد در فاز ۸ پردیس خبر داد و افزود: عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی پردیس جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با تشریح جزئیات این حادثه افزود: پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت در محل، خانمی حدود ۳۸ ساله به مأموران مراجعه کرد و اظهار کرد، که همسر سابق وی با همسر فعلی‌اش در منزل درگیر شدند و همسر فعلی به علت شدت جراحات به مرکز درمانی اعزام شده و هم اکنون شوهر سابقش پسرش را که فرزند خودش نیز است به‌عنوان گروگان به داخل منزل برده و در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و قفل ساز پس از باز کردن درب منزل وارد شد، اضافه کرد: پس از ورود مشاهده شد که پسربچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده که تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند نیز بی‌نتیجه می‌ماند.

منبع: مشرق

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل عمد
نظرات شما