تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

یک تخلف عجیب دیگر در پرونده پرسپولیس و بیرانوند

پرونده علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدید شد.

افشای یک تخلف دیگر در پرونده پرسپولیس و بیرانوند

رویداد24|  ابهامات رأی محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، ابعاد دیگری هم دارد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد صدور همین رأی پُر حرف و حدیث هم روند قانونی را طی نکرده است!

بر اساس بند ۲۶ رأی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند که توسط کمیته وضعیت اعلام شده، این کمیته نظر کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال را در خصوص امکان یا عدم امکان تعلیق مجازات بازیکن مذکور جویا شده است. این کمیته اعلام کرده در صورت تشخیص قضات رسیدگی کننده، امکان تعلیق مجازات علیرضا بیرانوند طبق قوانین بلامانع است.

موضوعی که حاشیه‌ها و حرف و حدیث بسیار زیادی در خصوص رأی علیرضا بیرانوند به وجود آورده است. طبق ماده ۲۹ آئین نامه نقل‌وانتقالات؛ کمیته وضعیت پس از کسب نظر کمیته حقوقی و تدوین مقررات، باید تأییدیه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را نیز در این خصوص دریافت می‌کرد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این روند قانونی طی نشده و این موضوع اصلاً در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است.

اتفاقی که نشان می‌دهد کمیته‌های قضایی و انضباطی فدراسیون فوتبال حتی خودشان هم به قانون عمل نمی‌کنند و با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت این افراد، در پرونده‌ای که روند قانونی را طی نکرده حکمی صادر کنند که قانونی باشد! شاید هم فدراسیون فوتبال برای تغییر رأی آنقدر عجله داشته که گرفتن مصوبه هیئت رئیسه را فراموش کرده؛ وگرنه آنهایی که در ماجرای افزایش سقف بودجه در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات به صورت تلفنی تأییدیه اعضای هیئت رئیسه را گرفتند، قطعاً در این ماجرا نیز می‌توانستند حداقل به صورت تلفنی اعضای هیئت رئیسه را در میان بگذارند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما