چرا پیامک های تبلیغاتی دیگر قطع نمی شوند؟
سامانه جدید ستاره(*) 800 مربع (#) برای مدیریت بر پیامکهای ارزش افزوده و تبلیغاتی توسط رگولاتوری تلفن همراه در نظر گرفته شده و جایگزین سرشماره های قبلی برای مدیریت بر پیامکها شده است.
رویداد۲۴- سامانه جدید ستاره(*) 800 مربع (#) برای مدیریت بر پیامکهای ارزش افزوده و تبلیغاتی توسط رگولاتوری تلفن همراه در نظر گرفته شده و جایگزین سرشماره های قبلی برای مدیریت بر پیامکها شده است.
موضوع پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهایی که ارزش افزوده برای آنها لحاظ می شود و دارای بار مالی برای مشترکان هستند، بارها در سرویس مشکلات مردم بررسی شده است.
با این حال برخی از مخاطبان اخیرا می گویند با کدهایی که قبلا اعلام شده قطع پیامکهای تبلیغاتی ممکن است، مدیریت بر پیامکها دیگر امکان پذیر نیست.
یکی از مخاطبان در این مورد نوشته: لطفا در مورد پیامک های تبلیغاتی شرکتهای اپراتور تلفن همراه، که همگی تبلیغاتی هستند و متعلق به خدمات اپراتورهای تلفن همراه هم نیستند و با کدهای اعلام شده قطع نمی شوند، پیگیری انجام بدید.
در این باره با روابط عمومی یکی از اپراتورهای تلفن همراه موضوع قطع پیامکهای تبلیغاتی را در میان گذاشتیم.
روابط عمومی این اپراتور توضیح داد: قبلا ما سرشماره 8999 را داشتیم که هر کسی پیامک تبلیغات نمی خواست عدد 1 را می فرستاد و پیامکهای تبلیغاتی قطع می شد. اخیرا رگولاتوری، سامانه *800# را به اپراتورها و مشترکان اعلام کرده که با استفاده از آن، مشترکان می توانند پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده خود را مدیریت و قطع کنند. همچنین مشترکان می توانند پیامکهای ارزش افزوده را با این سامانه مدیریت و در صورت لزوم قطع یا برقرار کنند.
منبع: خبرآنلاین