مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات:
همکاری مخابرات با دیگر اپراتورها افزایش یافته است
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: شعار «ارتباطی فراگیر» از میان ۱۳۰۰ پیشنهاد انتخاب شد.
رویداد۲۴ به گزارش ستاد خبری گروه شرکت مخابرات محمدرضا بیدخام در نمایشگاه تلکام افزود: شرکت مخابرات ایران یکی از قدیمیترین برندهای ارتباطی کشور است و خوشحالیم پس از سالها فعالیت، این برند را امسال به صورت رسمی ثبت کردیم.
وی با بیان این که برندهای برتر دنیا در مقولههای اقتصادی شعار خاص خود را دارند گفت: ما نیز برای انتخاب شعار مخابرات فراخوانی منتشر کردیم و ۱۳۰۰ شعار پیشنهادی به دست ما رسید.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات با بیان این که شعار استانداردهای عمومی و استاندارد خاص حوزه IT دارد گفت: با توجه به این استانداردها در چند مرحله فیلترینگ صورت گرفت و در نهایت یک گروه کارشناسی خبره با توجه به فعالیتهای این گروه، شعار «ارتباطی فراگیر» را تصویب کردند.
وی افزود: ارتباطی فراگیر به این معنی است که نه تنها باید پوشش ارتباطات ثابت، همراه و دیتا در تمام نقاط ایران فراهم شود که، باید در حوزه بین الملل نیز ارتباطات به خوبی برقرار باشد. همچنین فراهم کردن زیر ساختهای مورد نیاز اپراتورها نیز مورد تاکید است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان این که در نمایشگاه امسال سه رویکرد داشته ایم گفت: در حوزه B. ۲ C. طرح غزال را برای سرویسهای خانگی معرفی کرده ایم و کاربران میتوانند با سرعت ۴ برابر، با زمان بیشتر و هزینه مناسب از این طرح استفاده کنند.
وی افزود: در حوزه B. ۲ C. و B. ۲ B. سرویسهای تانوما (تار نوری مخابرات) را عرضه کرده ایم و از ابتدای تلکام (یازده مهرماه) تا پایان مهر این سرویسها با شرایط بسیار خوب عرضه میشود.
مهندس بیدخام ادامه داد: در بحث B. ۲ O. و ارایه سرویس به اپراتورها نیز فعال هستیم و در این نمایشگاه مذاکرات مختلفی با شرکتهای خصوصی و دولتی در این بخش داریم.
وی تاکید کرد: رویکرد شرکت مخابرات همکاری و تعامل بیشتر با اپراتورهای خصوصی است. در این راه ما با یک مدل بسیار خوب که هم به نفع مخابرات و هم به نفع اپراتورها باشد، امکاناتمان را به اشتراک میگذاریم. در عمل هم آمارها نشان میدهد که همکاریها در این حوزه افزایش یافته است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت نمایشگاهی ۱۰ شرکت در قالب گروه مخابرات ایران گفت: از سالهای قبل شرکتهای همکار ما درخواست تشکیل گروه مخابرات را داشتند که در نهایت با توجه به تغییرات و توسعه برنبیدخام افزود: بیش از چهار سال است که در نمایشگاه تلکام حضور گروهی را تجربه میکنیم و بر اساس شرکت هرند همه در قالب یک گروه واحد در سالن ششی بین المللی تهران به فعالیت میپردازند.
وی گفت: این حضور گروهی با درخواست شرکتهای همکار صورت گرفته و با وجود اینکه ایجاد هماهنگیهای لازم میان این شرکتها از دشواری خاصی برخوردار است در سالهای گذشته این شیوه تبدیل به یک روال شده است و امسال هم همراه با ۱۰ شرکت همکار با شعار «ارتباطی فراگیر» که شعار برند نیز هست زیر یک چتر گرد هم آمده ایم.
بیدخام افزود: به طور طبیعی یکی از اهداف مهم نمایشگاهها تعامل بیشتر شرکتها با یکدیگر است که این موضوع علاوه بر نزدیکی بیشتر آنها باعث میشود شرکتهای همکار مخابرات بیشتر در جریان فعالیتهای یکدیگر قرار گیرند. ضمن اینکه این شرکتها از زیرساختهای ارتباطی مخابرات استفاده میکنند و با توجه به مدل تجاری تعریف شده یکی از وظایف شرکت مخابرات ایران ارایه امکانات و زیرساختهای ارتباطی لازم به این شرکت هاست.
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات در پایان با تاکید بر اینکه این شرکت برای حضورهای نمایشگاهی خود استراتژی خاص خود را دارد گفت: از سوی مخابرات ایران آمادگی تحت پوشش قرار دادن شرکتهای بیشتر نیز وجود دارد.
وی با بیان این که برندهای برتر دنیا در مقولههای اقتصادی شعار خاص خود را دارند گفت: ما نیز برای انتخاب شعار مخابرات فراخوانی منتشر کردیم و ۱۳۰۰ شعار پیشنهادی به دست ما رسید.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات با بیان این که شعار استانداردهای عمومی و استاندارد خاص حوزه IT دارد گفت: با توجه به این استانداردها در چند مرحله فیلترینگ صورت گرفت و در نهایت یک گروه کارشناسی خبره با توجه به فعالیتهای این گروه، شعار «ارتباطی فراگیر» را تصویب کردند.
وی افزود: ارتباطی فراگیر به این معنی است که نه تنها باید پوشش ارتباطات ثابت، همراه و دیتا در تمام نقاط ایران فراهم شود که، باید در حوزه بین الملل نیز ارتباطات به خوبی برقرار باشد. همچنین فراهم کردن زیر ساختهای مورد نیاز اپراتورها نیز مورد تاکید است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان این که در نمایشگاه امسال سه رویکرد داشته ایم گفت: در حوزه B. ۲ C. طرح غزال را برای سرویسهای خانگی معرفی کرده ایم و کاربران میتوانند با سرعت ۴ برابر، با زمان بیشتر و هزینه مناسب از این طرح استفاده کنند.
وی افزود: در حوزه B. ۲ C. و B. ۲ B. سرویسهای تانوما (تار نوری مخابرات) را عرضه کرده ایم و از ابتدای تلکام (یازده مهرماه) تا پایان مهر این سرویسها با شرایط بسیار خوب عرضه میشود.
مهندس بیدخام ادامه داد: در بحث B. ۲ O. و ارایه سرویس به اپراتورها نیز فعال هستیم و در این نمایشگاه مذاکرات مختلفی با شرکتهای خصوصی و دولتی در این بخش داریم.
وی تاکید کرد: رویکرد شرکت مخابرات همکاری و تعامل بیشتر با اپراتورهای خصوصی است. در این راه ما با یک مدل بسیار خوب که هم به نفع مخابرات و هم به نفع اپراتورها باشد، امکاناتمان را به اشتراک میگذاریم. در عمل هم آمارها نشان میدهد که همکاریها در این حوزه افزایش یافته است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت نمایشگاهی ۱۰ شرکت در قالب گروه مخابرات ایران گفت: از سالهای قبل شرکتهای همکار ما درخواست تشکیل گروه مخابرات را داشتند که در نهایت با توجه به تغییرات و توسعه برنبیدخام افزود: بیش از چهار سال است که در نمایشگاه تلکام حضور گروهی را تجربه میکنیم و بر اساس شرکت هرند همه در قالب یک گروه واحد در سالن ششی بین المللی تهران به فعالیت میپردازند.
وی گفت: این حضور گروهی با درخواست شرکتهای همکار صورت گرفته و با وجود اینکه ایجاد هماهنگیهای لازم میان این شرکتها از دشواری خاصی برخوردار است در سالهای گذشته این شیوه تبدیل به یک روال شده است و امسال هم همراه با ۱۰ شرکت همکار با شعار «ارتباطی فراگیر» که شعار برند نیز هست زیر یک چتر گرد هم آمده ایم.
بیدخام افزود: به طور طبیعی یکی از اهداف مهم نمایشگاهها تعامل بیشتر شرکتها با یکدیگر است که این موضوع علاوه بر نزدیکی بیشتر آنها باعث میشود شرکتهای همکار مخابرات بیشتر در جریان فعالیتهای یکدیگر قرار گیرند. ضمن اینکه این شرکتها از زیرساختهای ارتباطی مخابرات استفاده میکنند و با توجه به مدل تجاری تعریف شده یکی از وظایف شرکت مخابرات ایران ارایه امکانات و زیرساختهای ارتباطی لازم به این شرکت هاست.
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات در پایان با تاکید بر اینکه این شرکت برای حضورهای نمایشگاهی خود استراتژی خاص خود را دارد گفت: از سوی مخابرات ایران آمادگی تحت پوشش قرار دادن شرکتهای بیشتر نیز وجود دارد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط