در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید کلانتری
تاکید بر ایجاد تسهیلات ویژه برای مشتریان تجاری
مجید صدری در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید کلانتری ضمن تشریح اولویتهای خدمترسانی شرکت مخابرات ایران، توجه بیشتر به مشتری مداری، رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان تجاری را ضامن افزایش درآمد در شرکت مخابرات و تحقق ارتباطی فراگیر عنوان کرد.
![تاکید بر ایجاد تسهیلات ویژه برای مشتریان تجاری تاکید بر ایجاد تسهیلات ویژه برای مشتریان تجاری](/files/fa/news/1397/10/18/158403_543.jpg)
رویداد۲۴ مهندس سیدمجید صدری ضمن برشمردن ویژگیهای منحصر به فرد تجاری و خدماتی مناطقی مانند منطقه ۸ مخابرات تهران که بافت تجاری و اداری دارد، بر لزوم ارائه سرویسهای ویژه تجاری و تسهیل شرایط برای مشتریان تجاری و عمده شرکت مخابرات ایران در این مناطق تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین با حضور در مرکز امور مشترکین مخابرات شهید کلانتری با تنی چند از مشتریان و مراجعهکنندگان مرکز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل مشتریان قرار گرفت.
در این بازدید سرزده، کارکنان امور مشتریان مرکز مخابرات شهید کلانتری در دیدارهای صمیمانهای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دیدگاهها و خواستههای خود را در مورد امور مربوط به کارکنان با مهندس سید مجید صدری در میان گذاشتند.
مهندس سیدمجید صدری در این دیدارها بر تحقق ارتباطی فراگیر، مشتری مداری و همچنین توجه به سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین با حضور در مرکز امور مشترکین مخابرات شهید کلانتری با تنی چند از مشتریان و مراجعهکنندگان مرکز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل مشتریان قرار گرفت.
در این بازدید سرزده، کارکنان امور مشتریان مرکز مخابرات شهید کلانتری در دیدارهای صمیمانهای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دیدگاهها و خواستههای خود را در مورد امور مربوط به کارکنان با مهندس سید مجید صدری در میان گذاشتند.
مهندس سیدمجید صدری در این دیدارها بر تحقق ارتباطی فراگیر، مشتری مداری و همچنین توجه به سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.