۹۱ سال، پر افتخار/ «بام» موجودی زنده با امکاناتی ارزنده
بانک ملی ایران که اکنون بیش از ۹ دهه از حضورش در فضای اقتصادی کشور میگذرد، یکی از نخستین سازمانهای کشور است که سالها پیش، رایانه را وارد عملیات روزمره خود کرد، اما این روند تا جایی پیش رفته که امروز یکی از پیشرفتهترین خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت در بانک ملی ایران ارائه میشود.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» یکی از سامانههای منحصر به فرد نظام بانکی است که به صورت رایگان و سهل الوصول در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار دارد.
در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنشهایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و. خدماتی مانند قابلیت مدیریت حسابها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه میشود.
«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازهای به کاربر ارائه میکند.
«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین میکند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنوارههای متعدد جوایز و از سازمانهای متعدد تاییدیههای لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقهای مواجه شده است، به طوری که میتوان آن را یکی از مطلوبترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست
در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنشهایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و. خدماتی مانند قابلیت مدیریت حسابها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه میشود.
«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازهای به کاربر ارائه میکند.
«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین میکند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنوارههای متعدد جوایز و از سازمانهای متعدد تاییدیههای لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقهای مواجه شده است، به طوری که میتوان آن را یکی از مطلوبترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست