نیاز مشتریان، ملاک برنامه ریزیهای بانک ملی ایران
بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد اقتصادی دارای مخاطب عام، برنامههای خود را بر اساس نیاز مشتریان تدوین میکند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتری را میتوان مهمترین سرمایه بانک خواند، به طوری که هیچ کدام از طرحها و برنامههای آن بدون حضور مشتری، عملیاتی نخواهد شد.
از آنجا که رضایت مشتری اصل اساسی فعالیتهای بانک ملی ایران در طول دوره حیاتش بوده و هست، اکنون نیز همه برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت با هدف تامین نیاز مشتری و پاسخگویی به خواستههای آن تدوین و عملیاتی میشود.
سامانه بام به عنوان یک ابزار پیشرفته بانکداری الکترونیکی از جمله محصولاتی است که مطابق با نیازهای مشتریان طراحی شد و راز موفقیت آن را میتواند متناسب بودن با خواستههای کاربران دانست.
سامانه بله که یک پیام رسان و اپلیکیشن مالی امن و بومی است نیز به خوبی توانسته جای خالی این ابزار را دنیای پر زرق و برق رسانههای خارجی پر کند.
بانک آفیسر و سککوک نیز سامانههایی هستند که به طور کامل بنا به شناخت ایجاد شده از نیازهای مشتریان طراحی و اجرا شده اند.
در دنیای امروزی، سازمانهایی موفق اند که بتواند خواستههای مشتریان را به درستی و در کمترین زمان ممکن براورده کنند.
بانک ملی ایران نیز با درک این موقعیت، توانسته جایگاه مطلوبی در میان مشتریان پیدا کند و از این پس نیز با رونمایی از محصولات تازه، همین روند را ادامه خواهد داد.