موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام "رهام" به "شاهین"
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از ارجاع موضوع به کمیته نامگذاری محصولات و بررسیهای کارشناسی کمیته مذکور، با پیشنهاد جمعی از پژوهشگران و فعالان محیط زیست موافقت کرد تا نام محصول جدید سایپا که پیشتر با عنوان "رهام" معرفی شده بود به "شاهین" تغییر کند.
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، چندی پیش یک پژوهشگر محیطزیست و حامی گونههای در معرض خطر انقراض شاهین ایرانی، به مدیرعامل سایپا پیشنهاد کرد در راستای حفظ و حراست از این پرنده باشکوه، نام محصول جدید این گروه خودروسازی را به "شاهین" تغییر دهند، در ادامه چند انجمن دیگر نیز این پیشنهاد را به مدیران سایپا ارائه دادند.
سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا نیز پس از ارجاع موضوع به کمیته نامگذاری محصولات و بررسیهای کارشناسی کمیته مذکور با این پیشنهاد موافقت کرد و به دلیل اینکه گروه خودروسازی سایپا در طراحی محصول جدید خود از شاهین ایرانی الهام گرفته است، دستور داد در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی این گروه خودروسازی، محصول جدید سایپا "شاهین" نامگذاری شود.
سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا نیز پس از ارجاع موضوع به کمیته نامگذاری محصولات و بررسیهای کارشناسی کمیته مذکور با این پیشنهاد موافقت کرد و به دلیل اینکه گروه خودروسازی سایپا در طراحی محصول جدید خود از شاهین ایرانی الهام گرفته است، دستور داد در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی این گروه خودروسازی، محصول جدید سایپا "شاهین" نامگذاری شود.
بیشتر بخوانید: بخشش جرائم دیرکرد پرداخت مشتریان سایپا تا سقف ۵۰ درصد
شاهین سایپا نخستین محصول از مگاپلتفرم ملی این گروه خودروسازی، موسوم به SP۱۰۰ به شمار میآید و قرار است تولید انبوه آن از سال آینده آغاز شود.
سایپا تولید ۱۲ هزار دستگاه از این محصول را برای سال ۹۹ برنامهریزی کرده و میخواهد تیراژ تولید آن را در سال ۱۴۰۱ به صد هزار دستگاه برساند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط