تجربهای متفاوت از بانکداری با «بله» در روزهای شیوع ویروس کرونا
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با ارتقای زیرساختهای بانکداری الکترونیک خود در روزهای شیوع ویروس کرونا، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را از به صورت غیرحضوری فراهم کرده است.
«بله» یک اپلیکیشن با قابلیتهای فراوان پیام رسانی است که علاوه بر آن، کاربر میتواند به طور همزمان تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهد.
بیشتر بخوانید: استقبال مشتریان از دستگاههای خودگردان بانک ملی ایران
بدین ترتیب علاوه بر همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفتگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و... امکان انجام خدمات بانکی از قبیل عملیات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و... با بله برای کاربر فراهم است.
در حال حاضر ۲۴ بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران میتوانند از مبدا این بانکها به تمام بانکهای عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به کارت انجام دهند.
همچنین اگر مشتریان بانک همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند میتوانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس bmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بیدردسر و از آن مهمتر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.