دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری
بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست کرد تا حد امکان از مراجعه حضوری به واحدها خودداری کنند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به این که شعب بانکها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد.
با این حال در شعب بانک ملی ایران همه پروتکلهای بهداشتی رعایت میشوند. جداسازی پیشخوانها با نایلون، استفاده از دستکش و ماسک و نیز ضدعفونی کردن سطوح از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در واحدهای این بانک است.
همچنین بر اساس دستور مقامهای مسئول، از روز سه شنبه ۳۱ تیرماه کارکنان بانک ملی ایران با دو سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
سامانه بام، اپلیکیشن بله، دستگاههای خودگردان و خودپرداز، همراه بانک، بانک آفیسر و ... به عنوان درگاههای بانکداری غیرحضوری، بسیاری از خدمات را در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار میدهند.
خبر های مرتبط