رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: نسبت به پرداخت مطالبات قانونی شاغلین و بازنشستگان متعهد هستیم
دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار با نمایندگان تشکلهای کارکنان و انجمنهای صنفی و کانونهای بازنشستگی مجموعه مخابرات، ضمن تصدیق دغدغههای به حق کارکنان و بازنشستگان اظهار داشت: علی رغم تمام مشکلات انباشته در حوزههای کلان اقتصادی و حوزه ارتباطات و تورم بی اندازه به همراه افزایش نیافتن تعرفه تلفن به عنوان خدمت پایهای مخابرات، بر خود تکلیف میدانیم آن میزان از مطالبات کارکنان و بازنشستگان را که مطابق جلسات و مصوبات قبلی مشخص و تبیین شده، در اسرع وقت پرداخت کنیم.
رویداد۲۴دکتر محمودزاده در این نشست که پیش از ظهر امروز سه شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر فرقانی معاون سرمایه انسانی شرکت، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و نمایندگان انجمن صنفی مخابرات تهران، شوراهای صنفی، نمایندگان کانونهای بازنشستگی و تشکلهای کارگری مخابرات برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تمام تلاشگران عرصه مخابرات که در طی نسلها این مجموعه عظیم را بنا نهاده اند، گفت: شرکت مخابرات ایران موظف به پرداخت مطالبات به حق کارکنان و بازنشستگان در اسرع وقت میباشد.
وی افزود: میزان فعالیتی که در دوره فعلی مدیریتی برای تحقق رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان به انحاء مختلف صورت پذیرفته، نشانگر توجه مدیران به اهمیت این بخش است، البته منکر نارساییها و نقصهایی که بیشتر از یک دهه بر دوش مجموعه سنگینی میکند، نیستیم و در عین حال تمام تلاش خود را به شکلهای مختلف اعم از تلاش برای منطقی شدن تعرفه ها، دریافت لاوصولیها و مطالبات سنواتی از شرکتها و سازمانها و همچنین بهبود شیوههای درآمدزایی شرکت بنا نهاده ایم تا علاوه بر توسعه و پیشرفت شرکت مخابرات به عنوان یک نهاد خدمت رسان عمومی، مطالبات باقی مانده و به حق کارکنان را نیز پرداخت کنیم.
در ادامه این نشست، نمایندگان بخشهای مختلف در شوراهای صنفی کارکنان و کانونهای بازنشستگی، به صورت مشروح نقطه نظرات خود با نگاهی دلسوزانه و با احاطه مناسب بر مسائل و مشکلات و در عین حال فرصتهای رو به جلوی پیشرفت شرکت با ریاست هیات مدیره در میان گذاشته و در ضمن آن، خواستار توجه بیش از پیش به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان به خصوص با توجه به تورم موجود در بخشهای کالا و خدمات و تامین هزینههای خانوار شدند.
وی افزود: میزان فعالیتی که در دوره فعلی مدیریتی برای تحقق رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان به انحاء مختلف صورت پذیرفته، نشانگر توجه مدیران به اهمیت این بخش است، البته منکر نارساییها و نقصهایی که بیشتر از یک دهه بر دوش مجموعه سنگینی میکند، نیستیم و در عین حال تمام تلاش خود را به شکلهای مختلف اعم از تلاش برای منطقی شدن تعرفه ها، دریافت لاوصولیها و مطالبات سنواتی از شرکتها و سازمانها و همچنین بهبود شیوههای درآمدزایی شرکت بنا نهاده ایم تا علاوه بر توسعه و پیشرفت شرکت مخابرات به عنوان یک نهاد خدمت رسان عمومی، مطالبات باقی مانده و به حق کارکنان را نیز پرداخت کنیم.
در ادامه این نشست، نمایندگان بخشهای مختلف در شوراهای صنفی کارکنان و کانونهای بازنشستگی، به صورت مشروح نقطه نظرات خود با نگاهی دلسوزانه و با احاطه مناسب بر مسائل و مشکلات و در عین حال فرصتهای رو به جلوی پیشرفت شرکت با ریاست هیات مدیره در میان گذاشته و در ضمن آن، خواستار توجه بیش از پیش به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان به خصوص با توجه به تورم موجود در بخشهای کالا و خدمات و تامین هزینههای خانوار شدند.
منبع: پرتال شرکت مخابرات ایران