تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین قاب گوشی Galaxy S۲۳ سامسونگ ۲۰۲۳

آیا به دنبال بهترین قاب گوشی Galaxy S۲۳ سامسونگ ۲۰۲۳ هستید که دارای محافظ صفحه نمایش داخلی باشد؟ برای انتخاب یک قاب خوب و مناسب برای گوشی خود این مطلب را تا انتها بخوانید.

بهترین قاب‌های سری Galaxy S۲۳ سامسونگ با محافظ صفحه در سال ۲۰۲۳

رویداد۲۴  حسین فلاحی: سامسونگ، سری گلکسی اس 23 را روانه بازار کرده است. گوشی Samsung Galaxy S23، گوشی +Samsung Galaxy S23 و گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra. هر سه دستگاه موجود در این مجموعه بدون شک جزو بهترین گوشی‌های سال هستند.

این تلفن‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند، از جمله آخرین SoC پرچم‌دار کوالکام، طراحی‌های به‌روز، صفحه‌نمایش روشن‌تر و دوربین‌های بهتر. سامسونگ گلکسی اس 23؛ اگر به خاطر صفحه نمایش 6.1 اینچی آن به دنبال یک گوشی هوشمند کوچکتر هستید، گلکسی اس 23 معمولی یک گزینه عالی است. اما با وجود اندازه، هیچ ویژگی‌ای را که +S23 بزرگتر دارد کم ندارد. این صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، دوربین 50 مگاپیکسلی و غیره دارد.


بیشتر بخوانید: بهترین برندهای قاب گوشی در ایران


+Samsung Galaxy S23 کمی بزرگتر از مدل معمولی است. این بدان معنا است که صفحه نمایش بزرگتر است و باتری نیز بزرگتر است. این دوربین دارای همان سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی S23 است و در همان چهار رنگ عرضه می‌شود. Samsung Galaxy S23 Ultra گلکسی اس 23 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های بازار است که دارای سنسور 200 مگاپیکسلی کاملاً جدید، طراحی زیبا، اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی برای چیپست گلکسی و رابط کاربری One UI 5.1 است.

به گزارش رویداد۲۴ علاوه بر این، سامسونگ بهبودهایی برای هر سه دستگاه در زمینه دوام ارائه داده است، مانند محافظ Gorilla Glass Victus 2 در جلو و پشت که آن‌ها را به یکی از بادوام‌ترین تلفن‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. اما این بدان معنا نیست که شما باید از آن‌ها بدون قاب یا محافظ صفحه استفاده کنید. دستگاه‌های سری گلکسی S23 نسبتاً گران هستند. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم که با برداشتن یک قاب مقاوم و محافظ صفحه، دستگاه خود را ایمن نگه دارید. این قاب‌ها پوشش 360 درجه را ارائه می‌کنند و در تمام طول روز و هر روز از گوشی جدید شما در برابر افتادن و خط و خش محافظت می‌کنند.

Poetic Spartan برای Galaxy S23 Ultra

بهترین قاب برای گوشی گلکسی

قاب‌های سری Poetic Spartan بهترین انتخاب ما است زیرا محافظت در برابر سقوط، دوشاخه‌های پورت برای بهبود مقاومت در برابر گرد و غبار و یک محافظ صفحه نمایش داخلی برای حفظ صفحه نمایش گوشی شما بدون خط و خش ارائه می‌دهد. همچنین دارای بافت چرم درجه یک است که ظاهر و حسی منحصر به فرد به گوشی شما می دهد. این قاب برای هر سه مدل از سری گلکسی S23 موجود است.

Ghostek Nautical برای Galaxy S23 Ultra

بهترین قاب برای گوشی

Ghostek Nautical یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک قاب محکم با محافظ صفحه نمایش داخلی داشته باشند که همچنین از گوشی شما در برابر آسیب آب محافظت کند. دارای طراحی ضد ضربه با دستگیره ضد لغزش، غلاف گیره کمربند و پوشش لنز دوربین است. این قاب برای هر سه مدل در سری گلکسی S23 موجود است 

i-Blason Armorbox برای Galaxy S23

بهترین قاب گوشی گلکسی

قاب i-Blason Armorbox دارای طراحی منحصر به فرد با قاب جلویی قابل تعویض است که به شما امکان می‌دهد از آن با یا بدون محافظ صفحه نمایش داخلی استفاده کنید. این پروفیل باریک اما ناهموار با دستگیره‌ای بافت‌دار دارد و حتی با پایه پایه و گیره کمربند داخلی همراه است. این قاب برای هر سه مدل از سری گلکسی S23 موجود است.

Supcase Edge XT برای Galaxy S23 Ultra

بهترین قاب گوشی سامسونگ

Supcase Edge XT یک قاب باریک و در عین حال بادوام است که دارای پشتی شفاف و محافظ صفحه نمایش داخلی است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک قاب سبک وزن داشته باشند که از دستگاه سری Galaxy S23 آن‌ها محافظت کند. این برای هر سه گوشی موجود در سری Galaxy S23 در دسترس است.

 Poetic Revolution برای +Galaxy S23

بهترین قاب برای گوشی گلکسی

Poetic Revolution یک کیس مقاوم مقرون به صرفه است که به لطف طراحی دولایه خود، سطح بالایی از محافظت را ارائه می‌دهد. دارای یک محافظ صفحه نمایش داخلی و پایه نگهدارنده است، نوید محافظت در برابر سقوط در سطح نظامی و دوشاخه پورت برای مقاومت بیشتر در برابر گرد و غبار را می‌دهد. این قاب دارای یک قاب جلوی اضافی بدون محافظ صفحه است و برای همه دستگاه‌های Galaxy S23 در دسترس است.

Spidercase برای +Galaxy S23

قاب گوشی گلکسی

این قاب مقاوم Spidercase یک جایگزین مقرون به صرفه برای Ghostek Nautical است که دارای یک ضربه گیر بالشتکی در اطراف لبه‌ها برای محافظت کامل در برابر سقوط، یک محافظ صفحه نمایش داخلی و دوشاخه‌های پورت است که از تلفن شما در برابر آسیب آب محافظت می‌کند. متأسفانه، این قاب فقط برای سامسونگ گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس موجود است.

SUPCASE UB Pro برای Galaxy S23 Ultra
بهترین قاب برای گوشی گلکسی

Supcase Unicorn Beetle Pro یکی دیگر از کیف‌های مقاوم دولایه شگفت‌انگیز است که دارای محافظ صفحه نمایش داخلی، پایه پایه و گیره کمربند است. همچنین دارای فریم دوم بدون محافظ صفحه برای انعطاف بیشتر است. این کیف در چندین رنگ برای هر سه مدل موجود است.

Oterkin برای Galaxy S23 Ultra

بهترین قاب گوشی

قاب Oterkin برای سری گلکسی S23 یک قاب شفاف است که دارای لبه‌های بالشتکی برای محافظت در برابر سقوط شدید، دوشاخه‌های پورت برای مقاومت بیشتر در برابر آب و محافظ صفحه نمایش داخلی سازگار با حسگر اثر انگشت است. 

قاب‌های سری Galaxy S23 منتخب ما با محافظ صفحه در سال 2023

این لیست ما از بهترین قاب‌های سری Galaxy S23 با محافظ صفحه داخلی  در بازار بود. در این لیست Poetic Spartan این یکی از پیشرفته‌ترین قاب‌های موجود است که برای هر سه دستگاه در سری گلکسی S23، محافظت در برابر سقوط ارائه می‌کند. با این حال، اگر طراحی آن را دوست ندارید، می‌توانید Ghostek Nautical را به دلیل ظاهر شیک آن انتخاب کنید. کمی گران است، اما از آسیب آب محافظت بیشتری دریافت می‌کنید.

اگر هیچ یک از این قاب‌ها را دوست ندارید و برای خرید جداگانه محافظ صفحه مهم نیست، می‌توانید مجموعه‌ای دیگر از بهترین قاب‌ها و محافظ‌های صفحه Galaxy S23 را بررسی کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سوفی
|
Switzerland
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
0
این قاب هایی که معرفی کردید در ایران هست؟ از کجا می شه تهیه کرد
نظرات شما