تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

بهترین بازی‌های PS5

تا به امروز بازی‌های خوب و جذابی برای PS۵ معرفی شده و در دسترس علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است. در این مطلب به بهترین بازی‌های PS۵ خواهیم پرداخت.

بهترین بازی‌های PS5

رویداد۲۴ مریم آیتی: یکی از نوستالژیک‌ترین کنسول بازی‌های ویدیویی در چند دهه اخیر، پلی استیشن است که چندین نسل از ایرانیان با آن خاطره دارند. اگرچه کنسول نسل نهمی سونی یعنی ps5 در اوایل آبان ماه سال 1399 روانه بازار شد، اما تا به امروز بازی‌های خوب و جذابی برای آن معرفی شده و در دسترس علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است.

مدل جدید پلی استیشن 5 هم سبک‌تر از مدل قدیمی است هم باگ‌های قبلی به نظر می‌رسد که برطرف شده تا نظر حداکثری طرفداران این محصول رویایی شرکت سونی را جلب کند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Elden Ring

رتبه اول متعلق به این بازی است. جدید‌ترین ساخته استودیو فرام‌سافتور که بدون شک یکی از بهترین بازی‌های عرضه‌شده در چند سال اخیر است. الدن رینگ بدون اغراق، تقریبا هر آنچه را که از یک بازی ویدیویی می‌توان انتظار داشت، ارائه و این کار را به شکلی هنرمندانه انجام می‌دهد.

این بازی بیش از هر چیزی، بی‌نهایت بزرگ و عظیم است. سازندگان جهانی فوق‌العاده خلق کرده‌اند که در هر گوشه از آن، داستان یا اتفاقی انتظار مخاطب را می‌کشد و هرچه بیشتر در بازی جلو می‌رویم، بیشتر متوجه عظمت این جهان و گستردگی و تنوع مثال‌زدنی‌اش می‌شویم. البته که با ساخته‌ای از فرام‌سافتور طرف هستیم و این، یعنی باید آماده رویارویی با انواع و اقسام چالش‌ها و دشمنان وحشتناک بشویم؛ دشمنانی که گاه فقط تماشای ابعاد ظاهری آن‌ها کافی است تا ترس را به جان گیمر بیندازد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Demon's Souls

رتبه دوم را باید متعلق به این بازی دانست. پیشرفت‌های گرافیکی بازی به ‌نسبت نسخه اصلی، فوق‌العاده است و از نورپردازی‌ها گرفته تا طراحی جهان و دشمنان، به زیبایی هرچه تمام‌تر انجام شده است. تمام این‌ها، باعث شده‌اند تا دیمنز سولز یکی از بهترین آثار انحصاری کنسول سونی باشد و مخصوصا برای آن‌هایی که عاشق بازی‌هایی با درجه سختی بالا هستند، تجربه‌ای لذت‌بخش رقم بزند.

در بازی بازیکنان وارد دنیای تیره و تاریکی به نام Boleteria می‌شوند که مورد حمله نیروهای اهریمنی قرار گرفته و شما به عنوان ماجراجو و قهرمان اصلی داستان باید صلح و آرامش را یک‌بار دیگر به قلمرو خود بازگردانید.

به هیچ عنوان بازی ساده‌ای محسوب نمی‌شود و در حال مطالعه در مورد یکی از چالش برانگیزترین بازی های پلی استیشن 5 هستید.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Ratchet and Clank Rift Apart

رتبه سوم متعلق به این بازی است. این بازی فقط برای پلی استیشن 5 منتشر شده، یک تجربه اکشن پلتفرمر نفس‌گیر و سراسر هیجان است و یک بار دیگر، بازیکنان را با شخصیت‌های رچت و کلنک همراه می‌کند و البته شخصیتی بی‌نهایت دوست‌داشتنی به نام ریوت هم نقش پررنگی در بازی دارد.

این بازی همچنین موفق به کسب جوایزی مثل بهترین انیمیشن و بهترین بازی خانوادگی در مراسم دایس شد که نشان از کیفیت بالای آن دارند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Hades

رتبه چهارم تعلق به این بازی دارد. بازیکنان در آن کاراکتر Zagreus، فرزند Hades را هدایت می‌کنند که در تلاش برای رسیدن به کوه المپ است. اما خب این کار به همین سادگی هم نیست و مسیری بی‌نهایت خطرناک، مملو از دشمنان و چالش‌های مختلف سرِراه او قرار دارند که باید با استفاده از مهارت‌های خودتان بر آن‌ها غلبه کنید.

بهترین بازی‌های PS5

در این بازی، مرگ به ‌معنی شروع دوباره است، ولی بازی آن‌قدر خوب این مکانیک را پیاده کرده و آن‌قدر تجربه اعتیادآوری است که حتی با وجود شکست‌های متوالی هم از آن خسته نخواهید شد و همیشه انگیزه‌ای برای ادامه دادن و تلاش برای عملکرد بهتر خواهید داشت. از آن بازی‌هایی به‌حساب می‌آید که واقعا پیدا کردن ایراد از آن دشوار است و پس از شروع کردن‌شان، دل کندن از بازی اصلا و ابدا کار ساده‌ای نخواهد بود.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Final Fantasy VII Remake Intergade

رتبه پنجم متعلق به این بازی است. ریمیک فاینال فانتزی ۷ یک بازسازی تمام‌عیار است که گرافیک و جلوه‌های صوتی و بصری آن کاملا تجربه‌ای مدرن و امروزی را رقم می‌زنند.

هدایت کاراکتر Cloud Strife در متروپلیسِ میدگار و گشت‌و‌گذار در محیط‌های بازی و همینطور مبارزه‌ها همگی به‌صورت همزمان انجام می‌گیرند و مکانیک‌های ریز و درشتی در راستای تکمیل‌تر کردن بازی استفاده شده‌اند که مانع از یکنواختی تجربه کلی می‌شوند.

گرافیک بی‌نظیر و گیم پلی جذاب و مدرن به همراه داستانی بسیار غنی که قطعا در ادامه باشکوه‌تر هم خواهد شد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Returnal

رتبه ششم متعلق به این بازی است. این بازی فقط هم برای پلی استیشن 5 منتشر شده. ریترنال اثری شوتر و سوم‌شخص با المان‌های روگ‌لایک به‌حساب می‌آید و بازیکنان در آن با کاراکتر Selene Vassos همراه می‌شوند که برای پی بردن به رمز و راز سیگنالی مرموز، به سیاره Atropos وارد و خود را گرفتار در یک لوپ پیدا می‌کند و باید راهی برای رهایی از این وضعیت پیدا کند.

ریترنال حال و هوایی فضایی و علمی‌تخیلی دارد و از طرفی با قرار دادن بازیکن در مقابل دشمنانی قدرتمند توانایی آن‌ها را به چالش می‌کشد و از طرفی دیگر، تجهیزات مختلفی در قالب سلاح‌های قابل‌ارتقا در اختیارش می‌گذارد تا به نبرد با آن‌ها برود.


بیشتر بخوانید: بهترین انیمه‌های سینمایی


در این بازی، نقش فضانوردی به نام «سلن» را خواهید داشت که برای اولین بار وارد دنیایی بیگانه شده. حالا باید این سیاره ناشناخته را بررسی کنید و نکته مهم اینکه شما در آن تنها نیستید با گیاهان و جانوران عجیب‌و‌غریب مواجه خواهید شد. همچنین در طول ماجراجویی خود، نشانه‌هایی از فضانوردان قبلی پیدا می‌کنید که ظاهرا موفق به فرار نشده‌اند تا همه‌چیز کمی ترسناک‌تر شود.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Disco Elysium

به گزارش رویداد۲۴ رتبه هفتم متعلق به این بازی است. یکی از بازی‌های بسیار خاص سال‌های اخیر که شاید به‌دلیل وابستگی‌اش به مواردی مثل الزام خواندن متن‌های طولانی ارتباط برقرار کردن با آن کار ساده‌ای نباشد، ولی اگر با این موارد مسئله‌ای نداشته باشید، تبدیل به یکی از متفاوت‌ترین و بهترین بازی‌های نقش آفرینی خواهد شد که تجربه کرده‌اید.

بازی بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که باید راز یک قتل را در شهری با فضاسازی عجیب کشف کند. تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب دیالوگ‌ها نقش خیلی مهمی در چگونگی پیش‌برد داستان دارد و این بازی به‌معنی واقعی کلمه، به مخاطبش اجازه می‌دهد تا در قالب کاراکتر بازی نقش آفرینی کند و کارها را با انتخاب‌هایش پیش ببرد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Spider-Man: Miles Morales

رتبه هشتم تعلق به این بازی دارد. گرافیک زیبای بازی، مخصوصاً زمانی‌که بر فراز منهتن و با تنیدن تار مشغول حرکت لابه‌لای آسمان‌خراش‌ها هستید، زیبایی چشم‌نوازی را به‌تصویر می‌کشد و از حیث گیم‌پلی هم شاهد مبارزه مایلز مورالز با دشمنان مختلفی هستیم که به مرور هم با به‌دست آوردن قابلیت‌های جدید، این نبرد‌ها لذت بیش‌تری پیدا می‌کنند.

 بهترین بازی‌های PS5 بازی Horizon Forbidden West

رتبه نهم متعلق به این بازی است. به‌دلیل گرافیک شدیدا چشم‌نوازش اش، مخصوصا روی پلی استیشن 5 حسابی مورد توجه قرار گرفت.

این بازی یک بار دیگر بازیکنان را با شخصیت الوی همراه می‌کند تا پا به سرزمین‌های ممنوعه و دنیایی آخرالزمانی بگذارد. انواع و اقسام دشمنان مکانیکی و ربات‌های عظیم‌الجثه پیش‌ِروی شما قرار می‌گیرند که مبارزه با هرکدام از آن‌ها چالش‌های خاص خودش را دارد. اگر دنبال یک تجربه اکشن ادونچر حسابی سرگرم‌کننده می‌گردید، این بازی یکی از بهترین گزینه‌ها روی پلی استیشن 5 است.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut

رتبه دهم متعلق به این بازی است. در زمان معرفی و عرضه، حواشی زیادی به‌دلیل قیمت‌گذاری آن پیش آمد. گوست آو سوشیما بازیکنان را به کشور ژاپن در زمان حمله اول مغول‌ها می‌برد و بازیکنان در نقش کاراکتر جین ساکای، در جهانی بزرگ و بی‌نهایت چشم‌نواز، باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهند و به نبرد با مغول‌ها بروند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Gran Turismo 7

رتبه یازدهم متعلق به این بازی است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های مسابقه‌ای هستید، این بازی به راحتی می‌تواند به بهترین بازی انحصاری پلی استیشن ۵ برای شما تبدیل شود.

در اینجا شاهد حضور حالت‌های محبوبی مثل بخش کمپین تک‌نفره هستیم و یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت بازی، شبیه‌سازی بسیار خوب ماشین‌های مختلف است که مخصوصا روی پلی استیشن 5 و به‌لطف سخت‌افزار قدرتمند این کنسول، تجربه بصری ارائه‌شده از این موارد بسیار زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد.

به همین میزان طراحی مسیرهای مسابقه هم به بهترین شکل صورت گرفته و سازندگان دقت خوبی روی جزییاتی چون صداگذاری‌ها هم داشته‌اند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Deathloop

رتبه دوازدهم متعلق به این بازی است. استودیوی آرکین، توسعه‌دهنده و خالق بازی، از آن به عنوان یک «معمای قتل» یاد می‌کند که شاید توصیف مناسبی هم باشد. داستان بازی درباره فردی است که در یک حلقه زمانی گیر افتاده و برای خارج شدن از این وضعیت، باید تا پایان روز، هشت نفر را از بین ببرد.

البته که در این حلقه زمان، فقط شما گیر نیفتاده‌اید و شخصیت‌های دیگری نیز به دنبال کشتن اهداف شما برای خلاص شدن از این وضعیت هستند.

بازی با در اختیار گذاشتن انواع و اقسام سلاح‌ها، تجهیزات و قابلیت‌ها، این امکان را به بازیکن می‌دهد تا آنطور که دوست دارد از دث‌لوپ لذت ببرد. نتیجه کلی تمام این‌ها درکنار طراحی‌های هنری چشم‌نواز، باعث شد تا دث‌لوپ در مراسم گیم آواردز جایزه بهترین کارگردانی بازی و بهترین کارگردانی هنری را دریافت کند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی It Takes Two

رتبه سیزدهم متعلق به این بازی است. این بازی داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که در آستانه طلاق هستند اما ناراحتی دخترشان از این موضوع که عروسک‌هایی شبیه به پدر و مادرش ساخته درکنار پیدا شدن یک کتاب عجیب، این دو را در قالب همین عروسک‌ها وارد ماجراجویی برای شناخت بهتر خود و رابطه‌شان می‌کند.

جدا از اینکه داستان جالبی دارد و از دیدی طنز‌مانند به موضوعی جدی نگاه می‌کند، جذابیت اصلی خودش را در زمینه گیم‌پلی نشان می‌دهد و بازی کردن آن کنار یک دوست، واقعا لذت‌بخش و پُر از دقایق مفرح و سرگرم‌کننده است.

طراحی مراحل به شکلی است که بازی هرگز درگیر یکنواختی نمی‌شود و در جریان بازی، تغییر مدام فضای بازی آن را جذابتر میکند.

بهترین بازی‌های PS5  بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe

رتبه چهاردهم متعلق به این بازی است. در این بازی شاهد موارد جدید مختلفی از گسترش پایان‌بندی بازی تا اضافه شدن تصمیمات جدید و موارد دیگری از این دست هستیم که این عامل، باعث می‌شود تا حتی آن‌هایی که قبلا نسخه اصلی را تجربه کرده‌اند هم چیزی برای لذت بردن از این نسخه داشته باشند. کاربران جدید، به‌لطف این نسخه فرصت غرق شدن در این ماجراجویی عجیب و غریب را خواهند داشت.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2

رتبه پانزدهم متعلق به این بازی است. وقتی صحبت از بهترین بازی‌های ورزشی تاریخ می‌شود، بدون شک مجموعه تونی هاوک اثری است که نمی‌توان آن را از قلم انداخت.

البته که برای لذت بردن از این بازی داشتن علاقه به اسکیت‌برد و این ورزش اهمیت زیادی دارد ولی فارغ از این موضوع، نمی‌توان منکر کیفیت بسیار خوب این مجموعه ریمستر شد.

در اینجا بازیکنان می‌توانند انواع و اقسام حرکات را با اسکیت‌برد اجرا کنند و البته که این کار، چالش‌های بسیار شیرینی هم دارد و درست مثل یادگیری این ورزش در واقعیت، باید در بازی هم صبر و حوصله خوبی برای تمرین و تکرار داشته باشید.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Tales of Arise

رتبه شانزدهم متعلق به این بازی است. تجربه‌ای اکشن است که با حال و هوای شرقی خود، مخصوصاً برای علاقه‌مندان به آثار شرقی، اثر بسیار ارزشمندی به شمار می‌آید.

از ویژگی‌های مثبت داستان و شخصیت‌پردازی بسیار خوب آن است. گرافیک چشم‌نواز و موسیقی‌های شنیدنی هم مزید بر علت می‌شوند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

رتبه هفدهم متعلق به این بازی است. در اینکه بازی‌های آنچارتد یکی از بهترین آثار سبک اکشن ادونچر به‌حساب می‌آیند، شکی نیست و مخصوصا آنچارتد ۴ یکی از بهترین بازی‌های کنسول نسل هشتمی سونی بود که با ارائه گرافیک بی‌نهایت زیبا و از آن مهم‌تر گیم‌پلی نفس‌گیر و داستان جذاب تا مدت‌ها در ذهن طرفداران باقی خواهد ماند. بااین‌حال این بازی بیشتر برای افرادی مناسب است که قبلا نسخه‌های اصلی این دو بازی را تجربه نکرده‌اند چون کاربران قبلی خیلی نکته جدیدی در بازی پیدا نخواهند کرد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Death Stranding Director's Cut

رتبه هجدهم متعلق به این بازی است. هنرپیشگان مطرحی چون مدس میکلسن، لئا سیدو و نورمن ریدس، افرادی هستند که با اسکن چهره، در این بازی نقش‌آفرینی کرده‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. داستان بازی با حضور این افراد جذابیت بیش‌تری پیدا کرده است.

مدس میکلسن برای ایفای نقش در دث استرندینگ جایزه بهترین عملکرد یا همان ایفای نقش را در مراسم گیم آواردز دریافت کرد و حتی جایزه‌های دیگری مثل بهترین تجربه صوتی یا فنی را هم در مراسم دایس به‌دست آورده است.

دث استرندینگ را می‌توانید به‌صورت تنها یا چند نفره بازی کنید.  در این بازی، ایالات متحده را می‌بینیم که بر اثر اتفاقاتی فرازمینی، نابود شده و خیلی از ساکنان آن کشته شده‌اند. این رویدادها، با نام دث استرندینگ شناخته شده‌اند. حال، سم بریجز (با بازی نورمن ریداس) که گیمر کاراکتر او را بازی می‌کند باید دنیا را نجات دهد. این بازی جوایز زیادی را به‌دست آورده و قرار است از روی آن، یک فیلم سینمایی هم ساخته شود.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Guilty Gear Strive

رتبه نوزدهم متعلق به این بازی است. اگر به آثاری با حال و هوای شرقی و مبارزه ای علاقه داشته باشید، لذت زیادی از آن خواهید برد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت این بازی مثل نسخه‌های قبلی این مجموعه، وجود عمق زیاد در مبارزه‌های بازی است. هریک از کاراکترها حرکات و کمبو‌های مخصوص به خود را دارند و یاد گرفتن آن‌ها و اجرای‌شان در موقعیت‌های درست، رمز اصلی موفقیت در بازی است.

گیم‌پلی عمیق و هیجان‌انگیز، گرافیک شرقی چشم‌نواز و موسیقی‌های عالی از ویژگی‌های این بازی هستند و این بازی را که یک انحصاری کنسولی پلی استیشن است، به یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای فعلی تبدیل می‌کنند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Devil May Cry 5: Special Edition

رتبه بیستم متعلق به این بازی است. اثری با داستان ارزشمند و مبارزه‌های نفس‌گیر است و برای طرفداران آثار هک اند اسلش، یک تجربه تمام‌عیار و سراسر هیجان را رقم خواهد زد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Astro’s Playroom

رتبه بیست و یکم متعلق به این بازی است. بازی داستان ربات کوچکی به نام Astro را روایت می‌کند که در چند جهان منحصر‌به‌فرد، بخش‌های درونی کنسول سونی یعنی PS5 را کاوش می‌کند. در مجموع، داستان جذاب این ربات دوست‌داشتنی برای چند ساعت می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Kena: Bridge of Spirits

رتبه بیست و دوم متعلق به این بازی است. یک بازی ماجراجویی کوچک و جادویی است. در این بازی نقش دختر جوانی به نام کِینا (Kena) را خواهید داشت که به عنوان هدایت‌گر ارواحی که نمی‌توانند به دنیای پس از مرگ حرکت کنند، شناخته می‌شود. داستان بازی، کِینا را به سمت سرزمین بسیار زیبا و البته در حال مرگی در کوهستان پیش می‌برد. کینا در مسیر خود درباره نیروهای تاریکی که زندگی را تهدید می‌کنند آگاه شده و در ادامه برای پاسخ دادن به سوال‌هایش وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود.


بهترین بازی‌های PS5 بازی Death’s DoorDeath’s Door

رتبه بیست و سوم متعلق به این بازی است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک کلاغ وارد داستان می‌شوند که وظیفه او جمع‌آوری روح‌ها است. نکته قابل‌توجه دیگر گرافیک و طراحی دوست‌داشتنی دنیای بازی و شخصیت‌های آن است که تجربه بازی را بیشتر از قبل، لذت‌بخش می‌کند.


بهترین بازی‌های PS5 بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

رتبه بیست و چهارم متعلق به این بازی است. اگر طرفدار دنیای سینمایی مارول، نگهبانان کهکشان یا به طور کلی موسیقی دهه هشتاد هستید، بازی نگهبانان کهکشان را به هیچ‌وجه فراموش نکنید. یکی از کامل‌ترین بازی‌های تک‌نفره چند سال اخیر محسوب می‌شود.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Hitman 3

رتبه بیست و پنجم متعلق به این بازی است. طراحی، ماموریت‌ها و گیم‌پلی این بازی به‌قدری کامل و جذاب است که حتی از آن می‌توان به عنوان بهترین بازی فرنچایز هیتمن نیز یاد کرد. مکان‌های جدیدی مانند دبی، چین و آرژانتین در بازی وجود دارند که به خارق‌العاده‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Assassin’s Creed Valhalla

رتبه بیست و ششم متعلق به این بازی است. جدیدترین بازی از سری بازی های فرنچایز است که با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان و منتقدان روبرو شده و بازیکنان را به دنیای وایکینگ‌ها می‌برد.

داستان این بازی در سال ۸۲۳ میلادی و همزمان با مبارزه وایکینگ‌ها با بریتانیا روایت می‌شود و در آن بازیکنان نقش یک وایکینگ به نام اِیوُر را برعهده دارند.


بهترین بازی‌های PS5بازی Sackboy: A Big Adventure

رتبه بیست و هفتم متعلق به این بازی است. یک بازی پلتفرمر فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی قهرمان عروسکی داستان، از سیارات مختلف دیده می‌کند و در طول ماجراجویی خود، اتفاقات جالبی برای او رخ می‌دهد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Resident Evil Village

رتبه بیست و هشتم متعلق به این بازی است. برای طرفداران بازی‌های ترسناک، این بازی یکی از جدیدترین و بهترین بازیهای ps5 است که می‌توانید آن را همین حالا تجربه کنید.

کپکام یک‌بار دیگر موفق به انتشار بازی جدیدی در فرنچایز ترسناک و قدیمی شده که با فضاپردازی، داستان ترسناک و البته ویلن خود (لیدی دیمیترسک) مورد استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان و منتقدان قرار گرفته است.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

رتبه بیست و نهم متعلق به این بازی است. از این بازی می‌توان به عنوان یک بازی مبارزه‌ای AAA کاملا موفق برای پلی استیشن ۵ یاد کرد. در عین حال که بازی برای بازیکنان جوان و تازه‌کار بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است، توانسته تا دل طرفداران قدیمی فرنچایز خشن مورتال کامبت را نیز به دست بیاورد.

نکته قابل‌توجه مورتال کامبت 11 روایت و داستان‌گویی فوق‌العاده آن است.

بهترین بازی‌های PS5 بازی  OlliOlii World

رتبه سی ام متعلق به این بازی است. اگر برای تنوع می‌خواهید بازی ساده‌تر اما مهیجی را انجام دهید، بازی دنیای اولی‌اولی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. گیم‌پلی بازی بسیار مهیج و جذاب است و اگر طرفدار بازی‌های ورزشی باشید حسابی از آن لذت خواهید برد.

در بازی دنیای اولی اولی، یک سرزمینی را شاهد هستید که ۵ تا از خدایان دنیای اسکیت ساخته‌اند. این افراد از انسان‌های عادی متفاوت هستند و میان آن‌ها، یک جادوگر اسکیت به‌عنوان واسطه است. حال که این شخص دارد بازنشسته می‌شود، قرار است جانشینی برای خود پیدا کند و انسان‌های اسکیت‌باز این فرصت را پیدا کرده‌اند که بتوانند جایگاه جادوگر را تصاحب کنند.  گرافیک بازی بسیار جالب و قوی است و احتمالاً از چهره‌های انیمیشنی آن‌ها خوش‌تان خواهد آمد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی Control

رتبه سی و یکم متعلق به این بازی است. بازی کنترل یک بازی جذاب در سبک شوتر شخص سوم است که در یک آسمان خراش در نیویورک می‌گذرد. در این بازی با جسی همراه هستیم. کاراکتری که گیمر او را بازی می‌کند. جسی، زنی است که وارد این ساختمان شده و بر اثر یک نیروی ناشناخته، عنوان رئیس این سازمان را کسب کرده است. در این ساختمان بعدهای زمانی و مکانی گوناگون بهم پیوسته هستند و یک عامل ناشناخته که «هیس» نام دارد، وارد این سازمان شده. هیس توانسته تا خیلی از افراد سازمان را کنترل کند و کل امور به دست او افتاده. جسی باید این عامل را پیدا، و با او مقابله کند. نقش شما که جسی هستید نیز، انجام این ماموریت است. 

این بازی ماجرای جذابی دارد و اگر حوصله کاوش و اکتشاف دارید، توصیه می‌کنیم که سراغ این بازی بروید. این بازی کمی صبوری می‌خواهد تا متوجه شوید باید چکار کنید.

حتماً در حین بازی به گفت‌وگوهای کاراکترهای مختلف با جسی توجه کنید چراکه رازهای جذابی را درباره گذشته ساختمان  متوجه خواهید شد. این رازها در ادامه بازی به شما کمک خواهند کرد. موسیقی بازی نیز، حسابی جذاب است و قطعا از شنیدن آن در موقعیت‌های مختلف بازی لذت خواهید برد.

بهترین بازی‌های PS5 بازی God of War

رتبه سی و دوم متعلق به این بازی است. اگر طرفدار سری بازی‌های God of War هستید، باید سراغ جدیدترین سری آن هم بروید. در این بازی، با کریتوس و پسرش آتریوس همراه هستیم و یک ماجراجویی جدید را تجربه می‌کنیم.

این دو نفر باید سفری به ۹ سرزمین داشته باشند تا آماده‌ی نبردهایی شوند که دنیا را به پایان خواهد رساند. در این مسیر، این دو نفر با هیولاها و خدایان نورس مواجه خواهند شد و باید با آن‌ها نبرد کنند.

 بهترین بازی‌های PS5 بازی Stray

رتبه سی و سوم متعلق به این بازی است. اگر دوست دارید یک بازی جذاب را امتحان کنید که شخصیت اصلی آن یک گربه نارنجی خیابانی است، این بازی را در دستور کارتان قرار دهید. این بازی در دنیای ربات‌ها و ماشین‌ها می‌گذرد. این گربه‌، باید از موانع زیادی عبور کند تا مسیرهای جدید را کشف و معماهایی که سر راه قرار دارد را حل کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان