تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

کولبری با شلیک گلوله کشته شد؛ تکذیب تیراندازی نیروهای هنگ مرزی به کولبر

بنا بر اعلام دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه خبر کشته شدن آسو کریمی، کولبر پاوه‌ای در اثر تیراندازی نیرو‌های هنگ مرزی از اساس کذب است.

کولبری با شلیک گلوله کشته شد؛ تکذیب تیراندازی نیروهای هنگ مرزی به کولبر

رویداد۲۴رکنا نوشت: نوید گفت: حسب بررسی‌های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدگشایی جسد آن مرحوم توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه شناسی، هیچ اثر و نشانه‌ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد و پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص گردید که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت نموده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع و یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی باشد.

وی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچ یک از نیرو‌های نظامی در محل حضور نداشته اند و به هیچوجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نشده است.

دادستان پاوه گفت: لذا اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی آن متوفی، اعلام می‌دارد که تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه‌های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم گردیده، در دست اقدام است و با حصول نتیجه‌ قطعی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما