تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

هادی خامنه‌ای: تریبون‌های عمومی از افرادی که حرف بی حساب می‌زنند گرفته شود

دبیرکل مجمع نیرو‌های خط امام (ره) گفت: مسئولان کاری کنند که مردم نسبت به نظام دلبستگی بیشتری داشته باشند و نباید دست افرادی که حرف‌های بی حساب می‌زنندو موجب تفرقه یا نگرانی در جامعه می‌شود باز باشد.

هادی خامنه‌ای

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیرو‌های خط امام (ره) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص نحوه واکنش کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: قبل از هر چیز در میان کشور‌های اسلامی آن‌هایی که عادی‌سازی کردند باید قطع رابطه کنند و سایر کشور‌ها هم نه‌تن‌ها کشور‌های مسلمان بلکه همه کشور‌های آزادیخواه جهان باید در یک هماهنگی عمومی، رژیم صهیونیستی را محاصره اقتصادی کنند.

بنا بر این گزارش بخش‌هایی از گفت و گوی هادی خامنه‌ای را در ادامه می‌خوانید:

*محاصره اقتصادی یعنی کالا‌هایی که متعلق به این رژیم هستند و کمترین نسبتی با آن و حتی انگلیس و آمریکا به عنوان دو حامی اصلی جنایات این رژیم، دارند را مصرف نکنند. از این طریق می‌توان رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داد و دو حامی اصلی آن را تضعیف کرد که اگر این‌ها شکست بخورند و منبع قدرت رژیم صهیونیستی تضعیف شود، با توجه به اینکه اسراییل از خودش چیزی ندارد، نابود خواهد شد.

*از نخستین روزی که اسراییل به وجود آمد آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و حتی شوروی آن زمان قرار را بر این گذاشتند که سازمان ملل یک صورت ظاهری باشد و این سازمان کار خودش را بکند و این‌ها هم کار خودشان را ادامه دهند که این شیوه هنوز هم ادامه داد.
مدعیان حقوق بشر دروغگو هستند و این مساله بار‌ها در مسائل مختلف و موضوعات و حوادثی که در جهان رقم می‌خورد اثبات شده که مساله حقوق بشر صرفا یک دستاویز برای این کشورهاست تا کشور‌های دیگر را زیر سلطه ببرند و از این ناحیه تحت فشار قرار دهند، اما در مقابل جایی که پای خودشان و منافع شان در میان باشد، هیچ توجهی به حقوق بشر ندارند.


بیشتر بخوانید: اشتباهاتی از ما در گذشته سر زده که امروز بابتش مجازات می‌شویم/ اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم اشتباهات را تکرار کنیم


*یکی از مهمترین موضوعاتی که به خصوص در ایران امروز مهم است همبستگی عمومی است، باید مسئولان سعی کنند و کاری کنند که مردم نسبت به این نظام دلبستگی بیشتری داشته باشند.

*نباید دست افرادی که حرف‌های بی‌حساب می‌زنند و اظهاراتی را مطرح می‌کنند که موجب تفرقه یا تشویش و نگرانی در جامعه می‌شود، به قدری باز باشد که منجر به ایجاد هزینه شود. باید جلوی این‌ها گرفته شود و تریبون‌های عمومی را از این‌ها بگیرند. به عقیده من این مساله یک از اقدامات و کار‌های مهم اولیه است که حتما می‌تواند موثر باشد تا شاهد همبستگی هرچه بیشتر در درون کشور باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
2
شما بهتراز مردم در جریان هستی ،پناهیان و امثال ایشون از مقربان هستند
نظرات شما