تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حکم امیر تتلو صادر شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) درباره صدور حکم موکل خود توضیحاتی را ارائه داده است.

حکم امیر تتلو صادر شد
رویداد۲۴  به نقل از فراروز، بر این اساس امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی، بابت تشویق مردم به فسادوفحشا به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری، از بابت دعوت مردم به قمار به ۲ سال حبس تعزیری و از بابت فعالیت تبلیغی مغایر و مخل شرع مقدس اسلام به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

لازم به ذکر است حکم بدوی بوده و در مدت زمان ۲۰ روز قابل اعتراض در دادگاه می‌باشد.

گفتنی است پیش از این نیز الهام رحیمی‌فر وکیل امیرحسین مقصودلو با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو در تاریخ ۲۵ اردیبهشت، با تاکید بر رعایت حقوق موکل خود و جلوگیری از تضییع حقوق وی، اظهار کرد: بر اساس احکام صادره در ۲ پرونده از مجموع سه پرونده در جریان رسیدگی، موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی هم بسیار دارد.


بیشتر بخوانید:

ویدئویی از وکیل تتلو درباره جزئیات حکم

آخرین جزئیات پرونده امیرحسین مقصودلو از زبان وکیلش |حکم آزادی تتلو با توبه نامه امضا می‌شود؟



وی در گفتگو با ایرنا، با تاکید بر اینکه آرای صادره بدوی است و هنوز قطعیت ندارد، افزود: بیان جزئیات حکم بدوی ممکن است مصالح موکلم را به خطر بیندازد و ترجیح می‌دهم از بیان جزئیات خودداری کنم.

رحیمی فر در پاسخ به اینکه آیا در اتهامات امیرحسین مقصودلو اتهام افساد فی الارض هم مطرح بوده است یا نه، گفت: این عنوان اتهامی جزو اتهامات او نبوده است، ولی اتهامات سنگینی داشته که میزان مجازات آن با این عنوان اتهامی برابری دارد.

وکیل مدافع تسخیری امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اظهار ندامت متهم و توبه در زندان آیا امکان بهره‌مندی از ارفاقات قانونی برای او وجود دارد، افزود: توبه و اظهار ندامت در میزان محکومیت اثرگذار است و این مهم در صورتی اتفاق می‌افتد که برای قاضی پرونده محرز باشد که در مورد موکلم با توجه به احکام صادره به نظر می‌رسد که توبه احراز نشده است.

به گفته رحیمی فر، احکام صادره برای امیرحسین مقصودلو سنگین است و با او سختگیرانه برخورد شده است.

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو گفت: هنوز فرصت برای اعتراض وجود دارد و پس از مشورت با موکلم برای اعتراض به آرای صادره تصمیم می‌گیریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما