تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

یاشار سلطانی: ظهر به دادسرا رفتم، غروب در زندان بودم!

یاشار سلطانی گفت: «ظهر به خیال اینکه لابد قرار است نکاتی درباره فضای انتخاباتی گفته شود، به سرپرست دادسرا رفتم، ولی غروب در زندان بودم!»

یاشار سلطانی: ظهر به دادسرا رفتم، غروب در زندان بودم!

رویداد۲۴| «یاشار سلطانی» در خصوص اجرای حکم قضایی‌اش و انتقال به زندان می‌گوید: «گفتم اجازه بدهید به چند نفر تلفن بزنم، گفتند نمی‌شود و باید برای اجرای حکم، روانه زندان شوی! بحث بی‌فایده بود و حدود ساعت ۲ رفتیم پایین، پیش دادیار اجرای احکام و سپس اعزام به زندان... ظهر به خیال اینکه لابد قرار است نکاتی درباره فضای انتخاباتی گفته شود به سرپرست دادسرا رفتم، ولی غروب در زندان بودم!»

وکیل مدافع «یاشار سلطانی» به بیان روایتی از مکالمه اخیر خود با موکلش از زندان پرداخت و با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، در خصوص نحوه اجرای حکم و انتقال موکلش به زندان توضیحاتی جدید را بیان کرد.

«صادق کاشانی»، وکیل مدافع یاشار سلطانی که پیش از این اعلام کرده بود موکلم با غافلگیری روانه زندان شده است، در پستی جدید، در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، به بیان روایتی از مکالمه اخیر خود با موکلش «یاشار سلطانی» از زندان پرداخت و در خصوص نحوه انتقال یاشارسلطانی به زندان نوشت:

«سر شب، یاشار سلطانی از زندان تماس گرفت. مثل همیشه سرحال بود. گفتم تعریف کن دیروز چه شد؟

موکلم گفت: دیروز صبح از دفتر سرپرست دادسرای کارکنان دولت تماس گرفتند که آیا می‌توانی بیایی اینجا؟ و گفتم بله و حدود ساعت ۱۲:۳۰ دفتر سرپرست بودم. وکیل صابریان هم همراهم بود. آقای سرپرست گفت برای اجرای حکم که در سال ۱۴۰۱ صادر شده است، باید بروی زندان!


بیشتر بخوانید: یاشار سلطانی کیست و چرا بازداشت شده است؟


گفتم احضاریه برای اجرای حکم من ابلاغ نشده است، چند روز مهلت بدهید؛ قبول نکردند. گفتم پس اجازه بدهید به چند نفر تلفن بزنم، گفتند نمی‌شود و باید برای اجرای حکم روانه زندان شوی! بحث بی‌فایده بود و حدود ساعت ۲ رفتیم پایین، پیش دادیار اجرای احکام و سپس اعزام به زندان...

ظهر به خیال اینکه لابد قرار است نکاتی درباره فضای انتخاباتی گفته شود به سرپرست دادسرا رفتم، ولی غروب در زندان بودم!»

طبق ماده ۵۰۰ قانون آیین دادسری کیفری: محکومُ‌علیه برای اجرای رای احضار می‌شود و در صورت عدم حضور، به وکیل یا وثیقه‌گذار اخطار می‌شود تا محکومُ‌علیه را برای اجرای رای تسلیم کند. در این صورت، قاضی اجرای احکام کیفری می‌تواند به صورت همزمان دستور جلب محکومُ‌علیه را صادر کند.»

مرکز رسانه قوه قضاییه روز یکشنبه «۲۰ خرداد ۱۴۰۳»، از احضار به دادستانی و اجرای حکم حبس یاشار سلطانی خبر داده بود.

منبع: اسکان نیوز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یاشار سلطانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
برو خدا رو شکر کن بهشت زهرا نبودی !!!!!
نظرات شما